גווארדיולה: סלטיק לימדה אותנו שיעור ראשון לעונה

גווארדיולה. במחזור הבא הרף עולה כהוגן
גווארדיולה. במחזור הבא הרף עולה כהוגן |

מנג'ר סיטי אחרי ה-3:3: "מאכזב, יהיה קשה מול ברצלונה". ומה עם ביטון?

(גודל טקסט)

רבים אולי זלזלו בסלטיק, בוודאי בארצנו לאחר שכמעט מצאה את עצמה מחוץ לליגת האלופות בתום צמד מפגשים מול הפועל באר שבע, אבל מנצ'סטר סיטי סבלה במשך 90 דקות בגלאזגו ועברה מבחן אופי ב-3:3 שסחטה בסקוטלנד.

מוסה דמבלה הצרפתי הציג 90 דקות מרשימות במיוחד ובוודאי יגרום לגדולות של אירופה לחדש את ההתעניינות בו, אחרי שכבש פעמיים אמש, אחד השערים במספרת נפלאה. דמבלה היה הגורם העיקרי לכך שסיטי לא הצליחה להשוות את שיא המועדון הקודם ולהגיע ל-11 ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

 

 

"יש לנו מזל שדמבלה משחק בסלטיק", אמר מאמן הירוקים ברנדן רוג'רס, "הוא היה מדהים, אבל הוא כזה מהרגע שהגיע למועדון. הוא ממש הטריד את ההגנה של סיטי והראה שיש לו נגיעה נפלאה בכדור. הוא כשרון ענק. למרות התיקו אנחנו מאוכזבים מהשערים שספגנו, אבל לשחק ככה נגד קבוצה כמו מנצ'סטר סיטי זה נפלא".

 

דמבלה עצר את סיטי ומנע רצף היסטורי (Gettyimages)

 

מנגד, בתקשורת האנגלית טוענים כי פפ גווארדיולה רשם חצי כישלון ראשון בסיטי, כי מול קבוצה כמו סלטיק הוא היה חייב לנצח. "קיבלנו שיעור ראשון לעונה, אבל היינו צריכים לנצח", הודה המנג'ר הקטלוני.

 

"זה מאכזב שספגנו בכל תחילת מחצית. סלטיק שיחקה באינטנסיביות, אבל ידענו שזה יהיה כך. נראה לי שהבית הזה יוכרע רק במחזור האחרון. כשהקבוצה מהדרג הרביעי בבית שלך היא סלטיק, אתה מבין שיש בית קשה". במחזור הבא סיטי כבר תפגוש את ברצלונה ופפ אמר על האקסית בקצרה: "אנחנו יודעים עד כמה יהיה לנו קשה מול ברצלונה. לסיטי אין היסטוריה באירופה ואנחנו צריכים ליצור אותה".

 

סטרלינג כבש שער עצמי, אך תיקן עם כדור ברשת הנכונה (Gettyimages)

 

ניר ביטון לא נרשם לפי "הסאן הסקוטי" כאחד ממצטייני המשחק וקיבל את הציון 6 בלבד. נרשם עליו: "הוא נבחן בסיטי לפני שחתם בסלטיק. הייתה לו משימה קשה להיאבק בקישור מול שני שחקנים ברמה גבוהה, אילקאי גונדוגאן ודויד סילבה. אי אפשר למצוא פגם בעבודתו, אבל היצירתיות שלו קצת הלכה לאיבוד". 

 

ה"דיילי מייל" כתב בכותרת למשחק: "סלטיק טמנה מארב לפפ המושלם". ביטון קיבל גם בעיתון הנ"ל את הציון 6. ה"טיימס" כתב שראחים סטרלינג סבל מלילה של "רכבת שדים" – הוא גם כבש שער עצמי וגם הבקיע לסיטי. יחד עם זאת הוא גם היה המצטיין בסיטי עם הציון 7.5. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי