די מריה כשיר. בלאן: "לסיטי יש סגל טוב יותר"

די מריה. התאושש לרגעי ההכרעה באלופות
די מריה. התאושש לרגעי ההכרעה באלופות | צילום: Gettyimages

מאמן פ.ס.ז' מוכן לרבע גמר האלופות. מקסוול: "אגוארו מזכיר לי את רומאריו"

(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן כבר זכתה באליפות צרפת ומתרכזת כל כולה במפעל ליגת האלופות, ולקראת רבע הגמר הראשון מול מנצ'סטר סיטי היא זכתה לבשורה נפלאה לאור החלמתו של אנחל די מריה מפציעה.

"האטריה" היה בספק למפגש ואף נעדר מהסגל בשבת ב-1:4 על ניס, אולם המאמן לורן בלאן אישר שהארגנטיני שב לכשירות מלאה והוא צפוי לפתוח מחר בעיר האורות. "לא יודע אם זה יתרון או חיסרון לשחק במפגש הראשון בבית", הודה בלאן, "אסור לנו לספוג ולכן אני חושב שנגן על השער כמו שצריך".

למרות שדי מריה שב לסגל של הצרפתים, ייעדרו מהמשחק הקשרים חביאר פאסטורה ומרקו וראטי, כך שטיאגו מוטה צפוי להמשיך בהרכב ולמלא את המשבצת של הקשר במרכז המגרש. 

בלאן ומקסוול. "סיטי טובה יותר" (AFP)

בלאן גם התייחס לפצוע נוסף שחזר לשחק, קווין דה בריינה הבלגי של מנצ'סטר סיטי: "הוא שחקן נהדר, כזה שכובש ויוצר מצבים. גם סרחיו אגוארו שחקן שמתאים לכל שיטה ומעל הכל יודע להבקיע שערים.

"לסיטי יש סגל טוב יותר משלנו, כולם אמרו אחרי ההגרלה שהיא נוחה כי נמנענו מברצלונה ומבאיירן, אבל הזהרתי את השחקנים שלי – מי שחושב שזו הגרלה קלה לא מבין בכדורגל".

המגן הברזילאי מקסוול הוסיף על אגוארו: "הוא שחקן נפלא, אני מאוד אוהב אותו. הוא מזכיר לי את רומאריו – נמוך אבל חזק ועם טונות של כישרון. אסור לנו לתת לו שטחים. ננסה הכל כדי להעפיל שלב, אנחנו צריכים להישאר על הקרקע ולא להיות אופטימיים מדי".

הרכב משוער: קווין טראפ, מקסוול, דויד לואיז, טיאגו סילבה, מרקיניוס, בלס מאטווידי, טיאגו מוטה, אדריאן ראביו, לוקאס מורה, אנחל די מריה, זלאטן איברהימוביץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי