הטעויות של ב"ש עוד יעלו לה ביוקר

ברדה. שלב שאין ממנו דרך חזרה
ברדה. שלב שאין ממנו דרך חזרה | צילום: דני מרון

בכר האמין בהרכב שכמעט איבד את האליפות, ברקת נרדמה וחיימוב פגע

(גודל טקסט)

אלונה ברקת השקיעה מיליונים כדי לזכות באליפות היסטורית אחרי 40 שנה, אבל היא עלולה להפסיד מיליונים מכך שלא השקיעה קצת פחות כדי לעבור אלופה בינונית ממולדובה בשלב שאין ממנו חזרה.

 

אחרי שבוע הפסטיבלים שרצו בלופ מדי ערב על השולחן הווירטואלי של דני קושמרו, הייתה אלונה צריכה להושיב מולה את ברק בכר ולשאול אותו אם אפשר להתקדם במוקדמות ליגת האלופות בהרכב הגנתי שכולל את בן ביטון, לשעבר בנצרת עלית ונס ציונה, לואיס סוארס כוכב הפועל ר"ג, ולואי טאה ששיחק בעראבה.

 

 

אלונה גם הייתה צריכה לשאול אם אפשר לגשת למוקדמות ליגת האלופות בלי הבלם הבכיר שיר צדק, בלי לחזק הגנה, בלי להופיע לאירופה כראוי – כי אליפות שנייה ברציפות הפועל ב"ש מסוגלת לקחת בליגת הפח הזו, אבל כדי שאלונה לא תצטרך להוציא עוד כסף, הפועל ב"ש צריכה להתחיל לייצר כסף. ואירופה תחילה.

 

צדק ביציע. אוכל גם את הלב על השעייתו (דני מרון)

 

הטעות של ברק בכר הייתה שהוא היה שבוי בקסם ההרכב שלו, זה שהביא אותו לאליפות למרות גמגום מתמשך בשלהי העונה שעברה, באופן שכמעט הכתיר את מכבי ת"א באליפות שלא הגיעה לה.

 

איזה יופי לעלות למשחק ראשון באירופה, לעיני 16 אלף צופים, עם אותו הרכב שהביא אליפות? נדמה היה כי הפועל ב"ש משתתפת בפסטיבל הנגב ולא במוקדמות ליגת האלופות.

 

פסטיבל שלא עסק במוקדמות האלופות (דני מרון)

 

ומה בדיוק הרעיון להביא שוער כמו גיא חיימוב לשבת על הספסל. אם הבאת את גיא חיימוב, יש כמה אפשרויות שהניעו אותך לכך: 1. גורש מבוגר ועלול להיפצע; 2. לגורש אין תחרות וצריך לגרום לו להזיע; 3. לגורש אין מושג ולחיימוב יש, בטח ניסיון אירופי, אז נביא שוער שייקח את מקומו.

 

העובדות הן שדודו גורש ליווה במצלמת רחף את הכדור שנע בתוך רחבת החמש שלו, בדרך לספיגת השער הראשון משריף (בן ביטון עמד מאחורי השחקן הנוגח, והוא לא פחות אשם) ובשער השני לקח לו שלושה חודשים לרדת לכדור מ-30 מטר עד כדי כך שרק הגב שלו פגש אותו.

 

"כל העונה יכולה להתחרבן" (דני מרון)

 

אם חיימוב פגע בביטחון של גורש, אז חיימוב חייב לעמוד מכאן ואילך, כי גם שוער בן 36 הוא בן אדם ואם ב"ש תודח ביום שלישי הבא בטיראספול מאירופה, כל העונה שלו – ושל ב"ש – תתחרבן.

 

בשורה התחתונה, אם הפועל באר שבע התחזקה בבלם פורטוגלי, קשר אנרגטי ושוער בעל ניסיון, לא שומרים אותם לליגה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי