זידאן: אסנסיו יישאר. אם לא יהיה רכש, לא נורא

מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו | צילום: gettyimages

ריאל זכתה בסופרקאפ. פרס: "השוק פתוח עד 31.8, הכל עוד יכול לקרות"

(גודל טקסט)

זינדין זידאן זכה בתואר השני שלו כמאמן ריאל מדריד עם ניצחון בסופרקאפ האירופאי, 2:3 דרמטי על סביליה בעומק ההארכה. למרות הסגל החסר שעמד לרשותם, הבלאנקוס השלימו זכיה שלישית בתואר ויפתחו את העונה עם המון אופטימיות. 

לעזרתו של זיזו הגיע הבלם סרחיו ראמוס, שכמו בגמר האלופות ב-2014 השווה בדקה ה-93. הוא שלח את הקבוצה להארכה ורק הפרש של 14 שניות הפריד בין השער שלו אז בליסבון לזה בנורבגיה. הוא פיצה את הקבוצה אחרי שקודם ספק הכשיל את ויטולו וגרם לפנדל, אותו בעט יהבן קונופליאנקה פנימה (2:1). 

הפעם ריאל כבשה ממש בדקה ה-120 משער ענק של דני קרבחאל, שלקח את הכדור מחצי מגרש ודהר קדימה עד שהבקיע. "גנבתי את הכדור, ראיתי שיש לי מקום להתקדם, התחלתי לרוץ וזה נכנס", סיפר המגן בסיום. "ריאל מדריד אף פעם לא נכנעת. יש לנו סגל טוב ונמשיך לעבוד עד המוות". 


דני קרבחאל והרגע שהכריע הכל (gettyimages)

זיזו דיבר אחרי המשחק על השער היפה של מרקו אסנסיו, הקשר שדודו אוואט מכר כמנג'ר מאיורקה לריאל מדריד. השחקן היה אמור להמשיך להיות מושאל העונה ופורטו התעניינה בו, אבל כבר לא יילך לשום מקום אם זה תלוי במאמן. "הוא יישאר אצלנו, הוא הפגין יכולת מושלמת", הבהיר זידאן. "אני מתכנן להשאיר אותו בקבוצה הראשונה. כשהוא משחק, הוא מצוין ולא רק בגלל השער". על ראמוס אמר: "הוריתי לו לעלות למעלה בדקות הסיום וזה עבד". 

המאמן הצרפתי בן ה-44, שפתח רשמית עונה שניה בלבד בקבוצה הבכירה, החמיא לסביליה של חורחה סמפאולי: "הם היו יריב לא קל". על האפשרות שהקבוצה תתחזק אמר: "אם לא ייצא לנו להחתים מישהו, זה לא נורא. יש לנו סגל די מושלם".


ראמוס, תמיד הוא בא בזמן (gettyimages)

נשיא המועדון פלורנטינו פרס אף הוא התלהב מהניצחון: "תארים כאלה חשובים מאוד עבור ריאל מדריד, בעיקר אם זכינו בתואר עם חמישה שחקנים שנולדו בקבוצה". למרות שהצעירים הרשימו בהכנה לעונה, פרס לא מוותר על רכש: "השוק פתוח עד 31 באוגוסט, הכל יכול לקרות".


סמפאולי, היה קרוב (gettyimages)


תואר ראשון כבר יש להם העונה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי