זלצבורג ודאבור הודחו, בוס ואייאקס הושפלו

ערב מביך להולנדים
ערב מביך להולנדים | צילום: הטוויטר הרשמי של אייאקס

ערב מביך לאקסים של מכבי תל אביב. וגם: שלושער לאח של הזאר והיסטוריה

(גודל טקסט)

לאחר שהפועל באר שבע הודחה, תמונת העולות לשלב הבתים של ליגת האלופות הושלמה הערב עם הפסדים מביכים לשני אקסים של מכבי תל אביב. אוסקר גרסיה ורד בול זלצבורג שמטו יתרון והפסידו 2:1 בהארכה כל הדרך אל הליגה האירופית, פטר בוס ואייאקס חטפו 4:1 מרוסטוב הצנועה ועפו.

זלצבורג הגיעה למשחק הביתי עם תנופה, לאחר שהוציאה 1:1 בזאגרב בשבוע שעבר וכל מה שהיה עליה לעשות זה לשמור על רשת נקיה. מואנס דאבור קיווה להיות הלגיונר הרביעי שמצטרף לשלב הבתים של תחרות המועדונים היוקרתית ביותר באירופה, אבל המאמן הספרדי אפילו לא הציב אותו בהרכב.

זה התחיל טוב עבור האוסטרים שפתחו בטירוף וזה השתלם להם בדקה ה-22, כשולנטינו לזארו כבש את שערו השני מול הקרואטים ונתן 1:2 מרגיע. זלצבורג כבר ראתה את שלב הבתים לנגד עיניה, אבל שלוש דקות לקראת תוספת הזמן ג'וניור פרננדס השווה וגרר את המשחק להארכה בה אל ערבי סודאני השלים מהפך.

זלצבורג שהודחה בשלב הפלייאוף מול מכבי חיפה ב-2009 ומול הפועל תל אביב בשנה שלאחר מכן, תסתפק גם הפעם בשלב הבתים של הליגה האירופית.

Was für ein emotionaler Abend… #FCSDIN#UCLpic.twitter.com/mouTJwt3tn

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) August 24, 2016

רוסטוב – אייאקס 1:4

זה היה ערב שמועדון הפאר ההולנדי ואקס מכבי תל אביב פטר בוס בהחלט ירצו לשכוח. לאחר ה-1:1 הביתי הגיעה אייאקס לרוסיה והודחה בבושת פנים משלב הבתים של ליגת האלופות. זה התחיל עם שער יתרון של סרדר אזמון האיראני בדקה ה-34 ומשם זה רק התדרדר.

במחצית השניה אייאקס התפרקה לחלוטין, הציגה משחק הגנה נרפה ורוסטוב הכתה שלוש פעמים ב-14 דקות. אלכסנדר ארוחין (52), כריסטיאן נובואה (60) ודמיטרי פולוז (66) כבשו וגרמו להולנדים לשקוע, דאבי קלאסן צימק בפנדל.

רוסטוב שהדהימה את רוסיה בעונה כשהייתה קרובה לזכיה באליפות בעונה שעברה, עשתה זאת שוב עם העפלה היסטורית לשלב הבתים של ליגת האלופות בפעם הראשונה בה היא מתמודדת במפעל. ההולנדים לעומת זאת, יצטרכו להפיק לקחים ומי שעשוי לשלם את המחיר הוא בוס שמעמדו מתנדנד כבר לפני המבוכה.

#РостовАякс#UCLpic.twitter.com/W7SYVGc0kP

— Football Club Rostov (@rostovfc) August 24, 2016


מנצ'סטר סיטי – סטיאווה בוקרשט 0:1 

עם יתרון של 0:5 בחוץ מהמשחק הראשון, לפפ גווארדיולה וחבורתו לא נותרה יותר מדי עבודה. הספרדי השיב את ג'ו הארט אל בין הקורות והציב הרכב משני שנהנה מטיול קליל מול היריבה החלשה. 

התקפת הסיטיזנס לא עשתה יותר מדי, אבל בדקה ה-56 חסוס נבאס הרים כדור מצויין לפביאן דלף שנגח לרשת. זה היה השער השלישי בסך הכל של הקשר, שהגיע בעונה שעברה מאסטון וילה ולא הרבה לשחק. דלף סידר ניצחון נוסף ו-0:6 בסיכום שני המשחקים. 
 


דלף סידר ניצחון קליל (gettyimages)

בורוסיה מינשנגלאדבך – יאנג בויז 1:6

במשחק הראשון הגרמנים ניצחו 1:3 בחוץ וגם בביתם הם טיילו. תורגן הזאר אחיו של אדן מצ'לסי, חגג עם שלושער (9, 64, 84) ובישול, רפאל הוסיף שלושער משלו (33, 40, 77). גלאדבך בבתים בעונה השנייה ברציפות.

אח של אדן חוגג עם החברים (gettyimsges)

אפואל ניקוסיה – פ.צ. קופנהאגן 1:1

קופנהאגן ניצחה במשחק הראשון 0:1, ואפואל השיגה את השער שלה מרגליו של פיירוס סוטריו בדקה ה-69. ארבע דקות לקראת תוספת הזמן הדנים מצאו את השוויון משער של פדריקו סנטאנדר, מנעו הארכה ושבו לשלב הבתים לראשונה מאז עונת 2013/14.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי