טורס סיכם לשנתיים נוספות באתלטיקו, גם גרייזמן קרוב

טורס וגרייזמן
טורס וגרייזמן | צילום: gettyimages

החלוץ הספרדי דחה הצעות ענק מסין. 2 כוכבים כבר על הכוונת של סימאונה

(גודל טקסט)

אנשי אתלטיקו מדריד מרוכזים בהכנות לגמר ליגת האלופות מול ריאל, אבל לא רק. לצד ביקוש עצום לרכישת כרטיסים לדרבי שייערך במילאנו, במסדרונות ההנהלה כבר עובדים במרץ על בניית הסגל להמשך הדרך. 

על פי רדיו "קאדנה קופה", פרננדו טורס כבר סיכם לשנתיים נוספות באתלטיקו, זאת לאחר שדחה הצעות בסכומי עתק מהליגה הסינית. החלוץ הוותיק חזר בזמנו למועדון על תקן מושאל ממילאן וכעת צפוי לחתום על הארכת חוזה, כמו גם טיאגו וסאול. 

במקביל, אנטואן גרייזמן הודיע: "אני מרגיש טוב באתלטיקו וקרוב מאוד לחתימה על הארכת חוזה. אנחנו בדרך". על השמועות שקיבל שיחת טלפון מזינדין זידאן, שניסה לכאורה לשכנעו לחצות את הכביש לריאל, אמר החלוץ: "הוא לא התקשר אליי. קודם הוא יצטרך להתקשר ואז אגיד לו שטוב לי באתלטיקו. הוא אדם גדול ושחקן גדול". 


טורס, יגיע בראש נקי לגמר האלופות? (gettyimages)

בינתיים, על פי פרסומים אתלטיקו כבר סימנה שני כוכבים לקראת העונה הבאה. מדובר באדינסון קבאני, חלוץ נבחרת אורוגוואי שצפוי לעזוב את פאריס סן ז'רמן, ובאנטוניו קנדרבה, הקשר ההתקפי של לאציו ונבחרת איטליה. 

ב"א בולה" הפורטוגלי פורסם כי הקולצ'ונרוס עדיין חוששים שדייגו סימאונה יעזוב והמחליף המיועד, אם וכאשר, הוא ז'ורז'ה ז'סוס, מאמן ספורטינג ליסבון שהדריך בעבר את בנפיקה. הוא זכה עם האדומים בשלוש אליפויות, גביע, ארבע פעמים בגביע הליגה הפורטוגלית ופעם אחת בסופרקאפ המקומי.


תורים ארוכים בקלדרון, כולם רוצים כרטיסים לסן סירו (gettyimages) 


ויש כאלה שכבר השיגו. אוצר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי