טר שטגן חוזר הביתה: "רגע מיוחד"

טר שטגן. פוגש את המועדון בו גדל
טר שטגן. פוגש את המועדון בו גדל |

השוער יפגוש עם בארסה את האקסית. מאמן גלדבאך: "נעלה עם המון אומץ"

(גודל טקסט)

ברצלונה הוכיחה בשבת האחרונה כי היא מסוגלת להסתדר בלי ליונל מסי, אבל עם כל הכבוד ל-0:5 על ספורטינג חיחון, הערב (21:45) היא תעמוד למבחן רציני הרבה יותר בדמות משחק חוץ מול בורוסיה מנשנגלדבאך. 

 

עבור שחקן אחד של ברצלונה המשחק בבורוסיה פארק יהיה מיוחד ביותר. מארק אנדרה טר שטגן, שתפס את אפודת השוער העונה, חוזר בפעם הראשונה לעיר הולדתו בתור יריב, לאחר שגדל במחלקת הנוער של גלדבאך וזכה להיות השוער הראשון של הקבוצה הבוגרת עוד כשהיה בן 19 בלבד. 

 

"אם אתה עוזב מועדון ששיחקת עבורו 18 שנה, זה מפני שאתה רוצה להגיע למקום שבו תוכל לזכות בתארים ואליפויות", ציין טר שטגן במסיבת העיתונאים, "זה רגע מאוד מיוחד עבורי, אבל אני אהיה מרוכז במשחק במאת האחוזים".

 

רגע מיוחד. טר שטגן (Gettyimages)

 

בשני משחקיה הבאים בליגת האלופות תפגוש בארסה את מנצ'סטר סיטי החזקה של האקס פפ גווארדיולה, ולואיס אנריקה מודע לחשיבות 3 הנקודות בגרמניה. "הרגעים הראשונים הם הכי חשובים, עלינו להיות מאוד מרוכזים", הדגיש המאמן והוסיף: "גלדבאך קבוצה מצוינת בבית שלה, אמנם בחוץ היא פחות טובה, אבל ברור לי שהולך להיות לנו משחק קשה".

 

המאמן, כאמור, ייאלץ להסתדר פעם נוספת ללא הכוכב הגדול שלו. ארדה טוראן צפוי לתפוס את מקומו של מסי בהרכב, כשלצידו יפתחו כמובן ניימאר ולואיס סוארס. הסופרסטאר הברזילאי פתח את קמפיין ליגת האלופות בצורה מדהימה – כבש אחד ובישל ארבעה ב-0:7 על סלטיק – ובהיעדרו של הפרעוש הרבה צפוי ליפול על כתפיו גם בגרמניה.

 

ניימאר. בהיעדרו של מסי, האחריות תיפול על כתפיו (Gettyimages)

 

מנגד, אחרי שהובסה על ידי מנצ'סטר סיטי במחזור הפתיחה בורוסיה מנשנגלדבאך תנסה להדהים את ברצלונה ולחזור לתמונת העליה לשמינית גמר הצ'מפיונס. אם יש מישהו שיכול להוביל אותה לניצחון גדול שכזה, זהו טורגן הזאר, שמתחילת העונה יותר מרשים אפילו מאחיו אדן, עם שלושה שערים ב-5 הופעות בבונדסליגה (שער כל 96 דקות).

 

אנדרה שוברט, מאמנה של גלדבאך, ציין את ההעדרות של מסי, והוסיף: "אנחנו משחקים נגד הקבוצה הכי טובה בעולם, זה אתגר גדול עבורנו. אנחנו נצליח אך ורק אם ניצמד לתכנית שלנו, נעלה עם בטחון והמון אומץ".

 

הרכבים משוערים

בורוסיה מנשנגלדבאך: יאן זומר; יאניק וסטרגארד, אנדרס כריסטנסן, ניקו אלבדי; פביאן ג'ונסון, כריסטוף קראמר, מחמוד דאוד, איברהימה טראורה, לארס שטינלן; אנדרה האן, טורגן הזאר.

 

ברצלונה: מארק אנדרה טר שטגן; סרג'י רוברטו, חבייר מסצ'ראנו, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה; איבן ראקיטיץ', סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה; ארדה טוראן, ניימאר, לואיס סוארס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי