יהיה מהפך? זידאן: חיים בשביל משחקים כאלה

זיזו וכריסטיאנו
זיזו וכריסטיאנו |

ריאל תנסה למחוק פיגור 2:0 מול וולפסבורג. מודריץ': "צריכים סבלנות"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד מוכנה למשחק העונה. עם כל הכבוד לחזרה המפתיעה למאבק על האליפות, גם זינדין זידאן יודע: הדחה מול וולפסבורג ברבע גמר ליגת האלופות, וסיכוייו להישאר מאמן ריאל בעונה הבאה יהפכו לקלושים.

הבלאנקוס, כידוע, הפסידו 2:0 בגרמניה בשבוע שעבר ויצטרכו לספק משחק גדול על מנת להשיג את הכרטיס לשלב 4 האחרונות. החדשות הטובות מבחינת זידאן הן שכל השחקנים יעמדו לרשותו, כולל כרים בנזמה שנפצע והוחלף במהלך המשחק בוולפסבורג.

במסיבת עיתונאים לקראת המשחק הגורלי אמר זידאן: "אנחנו נחושים להצליח. אני לא מודאג ולא רגוע מהמשחק. הכי חשוב שנהיה מרוכזים. יש הרבה דרכים להדליק את הברנבאו, אבל אנחנו צריכים את ההיפך – לעלות רגועים ולעשות את העבודה. גם יודעים שצריך לשמור על רשת נקייה. ריאל תמיד עשתה מהפכים גדולים ואם נעשה זאת גם הפעם, זה יהיה הישג ענק".


כשיר לגומלין. בנזמה (AFP)

כשנשאל האם במועדון מוכנים לתסריט שלילי בסיום 90 הדקות במדריד, הבהיר המאמן הצרפתי: "ריאל מדריד לעולם לא תהיה מוכנה לתסריט שבו היא לא עוברת שלב. אנחנו מועדון עם היסטוריה ענקית. תמיד חושבים חיובי. אני אופטימי, כי כולנו חיים עבור הימים האלה של ליגת האלופות". 

גם לוקה מודריץ' ישב מול העיתונאים וקרא לאוהדים לגלות סבלנות: "אנחנו צריכים את האוהדים איתנו מהדקה הראשונה, אבל צריכים אותם גם סבלניים. הדברים לא יוכרעו בתוך 5 או 10 דקות. אין שחקן אחד שמסוגל לעשות את המהפך לבד. יש לנו המון כשרון והשחקנים מאמינים שנעבור את וולפסבורג".

ריאל מדריד טרם ספגה העונה בבית במסגרת ליגת האלופות ואם תשמור על שער נקי גם מול הזאבים, הרי שהסיכויים לעבור כמובן יהיו טובים. אם הבלאנקוס יעשו את המהפך המיוחל מבחינתם, הם ישתתפו בחצי גמר הצ'מפיונס בפעם השישית ברציפות ובכך יקבע שיא חדש במועדון.

הקאמבקים הגדולים של ריאל: בעונת 75/76, במסגרת גביע האלופות, הפסידה ריאל 4:1 בחוץ לדרבי קאונטי, אבל בגומלין הביסה 1:5 ועלתה; כעשור מאוחר יותר, בסיבוב השלישי של גביע אופ"א בעונת 84/85, הפסידו הלבנים 3:0 בחוץ לאנדרלכט, אבל חגגו עם 0:6 בגומלין; עונה לאחר מכן, שוב בסיבוב השלישי של גביע אופ"א, הפסידה ריאל 5:1 אצל מנשנגלדבאך, אבל ניצחו 0:4 בבית ועלו בזכות שער חוץ.


יחייך גם ביום שלישי בערב? זידאן (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי