לואיס אנריקה: אפשר לעצור את שלישיית MSN

שלישיית MSN. הם לא מכונות
שלישיית MSN. הם לא מכונות | צילום: Gettyimages

מאמן ברצלונה לקראת אתלטיקו: "לא נשנה את צורת המשחק שלנו בגללם"

(גודל טקסט)

האם העונה המדהימה של ברצלונה תקרוס בשבוע אחד? לאחר ההפסד בקלאסיקו יעלו היום (21:45) השחקנים של לואיס אנריקה למפגש מול אתלטיקו מדריד ברבע גמר ליגת האלופות, כשהם יודעים שהם לא יכולים להרשות לעצמם הפסד נוסף.

 

כזכור, אתלטיקו היתה האחרונה שהדיחה את הקטאלונים מליגת האלופות, גם אז זה היה ברבע הגמר, אך זה קרה בעידן טאטא מרטינו – תקופה שנראית כמו זיכרון רחוק. בברצלונה יודעים שהקולצ'ונרוס יבואו בעיקר לסגור משחק ולגנוב שער ניצחון, אבל הם מקווים לפתוח דף חדש, לאחר שרצף 39 המשחקים שלהם ללא הפסד נקטע.

 

 

זינדין זידאן שכח בצורה מוזרה את דפי תכנית המשחק שלו בחדר ההלבשה בקאמפ נואו בשבת, והתברר שהוא העתיק אותה מדייגו סימאונה. הארגנטיני הפך בשנים האחרונות לאוטוריטה על איך לעצור את ברצלונה, אבל בקרב האישי שלו מול לואיס אנריקה הוא צבר כבר שישה הפסדים והוא מקווה שבמשחקו ה-250 כמאמן הקולצ'ונרוס, יהיה סוף סוף שינוי כיוון.

 

 

לואיס אנריקה. "סומך על השחקנים שלי" (gettyimages)

 

ריאל מדריד הצליחה לעצור את הטרידנט של בארסה שלא כבש אף שער בהפסד לריאל מדריד 2:1 לראשונה אחרי 17 משחקים, אבל הסטטיסטיקה של החלוצים מול הקולצ'ונרוס נפלאה. ליונל מסי כבש 25 שערים ב-28 משחקים, ניימאר 6 ב-12. נא לא לשכוח שמסי עדיין מחפש את השער ה-500 שלו בקריירה בברצלונה ובנבחרת ארגנטינה ביחד.

 

למרות זאת לואיס אנריקה אמר: "מסי, ניימאר וסוארס הם הטובים בעולם, אבל הם לא מכונות ואפשר להכניע אותם. השחקנים שלי תחרותיים ואני סומך עליהם לחלוטין. הקבוצה טובה מספיק כדי להמשיך להיות זו שראינו בחודשים האחרונים. יש לי אמון מלא בשחקנים שלי.  אתלטיקו מדריד היא קבוצה טובה, מאוד מסוכנת ושלמה. לכן היא איפה שהיא נמצאת. אבל לא נשנה את צורת המשחק שלנו. המטרה היא לשחק טוב יותר מהיריבה".

 

העיתון "מארקה" הקדיש את השער שלו לדייגו סימאונה וכתב שברצלונה מקבלת את היריב הכי קשה שלה ברגע הכי קשה שלה (אחרי ההפסד לריאל).

 

Muka depan akhbar Marca#LaPortada 'The worst opponent at the worst' pic.twitter.com/E3SCtRCtav

— Liga Sepanyol MY (@LaLiga_MAS) 5 באפריל 2016

 

ברצלונה תצטרך להיזהר מ"אל ניניו", פרננדו טורס, שחוזר לכושר והבקיע בניצחון של אתלטיקו מדריד על בטיס 1:5 בליגה. הוא כבש מול ברצלונה 10 שערים ב-16 משחקים.

 

לפני שנתיים, קוקה היה זה הבקיע את שער הניצחון והפך בגיל 24 לאגדה במועדון. "אנחנו אתלטיקו מדריד ואנו מסוגלים לכל דבר. לא יודע אם יש נוסחה להעיף את ברצלונה, אבל בטוח שאנחנו באים לעבוד קשה".

 

הרכבים משוערים

 

ברצלונה: מארק-אנדרה טר-שטגן; דני אלבס, ג'רארד פיקה, חבייר מסצ'ראנו, ג'ורדי אלבה; סרחיו בוסקטס, איבן ראקיטיץ', אנדרס אינייסטה; ניימאר, ליונל מסי, לואיס סוארס.

 

אתלטיקו מדריד: יאן אובלק; חואנפראן, סטפן סאביץ', דייגו גודין, פליפה לואיס; אאוגוסטו פרננדס, גבי, סאול ניגס, קוקה, אנטואן גריזמן; פרננדו טורס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי