מאמן אולימפיאקוס: לא רגילים לתנאים כמו בב"ש

כבר הובכו בחום הישראלי בעבר
כבר הובכו בחום הישראלי בעבר |

הרוחות סוערות בפיראוס לקראת הגומלין. סאנצ'ס: "החום זה האויב הכי גדול"

(גודל טקסט)

אולימפיאקוס דאגה להגיע לישראל כ-48 שעות לפני שריקת הפתיחה באצטדיון טרנר (רביעי, 21:00 בספורט2), במטרה להסתגל לתנאים הקשים מבחינתם שצפויים להיות בבירת הנגב – כשהכוונה כמובן היא לחום ולתנאי המדבר.

היוונים כבר הודחו בעבר על ידי יריבות אירופאיות מהמפעלים האירופים, בבלומפילד מול מכבי תל אביב כלל לא הצליחו לכבוש וסיימו את העונה האירופית מוקדם מהצפוי ב-2010, והמאמן הנוכחי ויקטור סאנצ'ס סיפר עם נחיתתם בנתב"ג: "נחתנו מוקדם יותר כי התנאים בבאר שבע לא קלים ולא מוכרים לנו. הגענו לעיר ב-22:00 והיו 30 מעלות ו-40 אחוזי לחות. זה האויב מספר אחד שלנו".

לטענת עיתונאים יוונים, אולימפיאקוס תרגלה באימון האחרון הרכב ללא שחקני אגף ועם אסטבן קמביאסו, לוקה מיליבוייביץ' ואנדראס בוחלקיס בקישור. שלישיית ההתקפה צפויה לכלול את קונסטנטינוס פורטוניס, צ'ורי דומינגס ובראון איידה.

אוהדי אולימפיאקוס דאגו להבהיר מה דעתם (אודי ציטיאט)

נשיא המועדון אוונגלוס מרינקיס, שכבר איים לפטר את המאמן ולשחרר שחקנים אם הקבוצה תודח על ידי באר שבע, הבהיר לאנשי המועדון כי "אין לכם מה לחזור מישראל אם לא תנצחו".

מעבר לכך, במועדון קיים חשש שהנשיא יפחית עוד יותר את השקעתו במועדון וירכוש בסופו של דבר את נוטינגהאם פורסט מליגת המשנה באנגליה, שלאחרונה פורסם כי הוא במו"מ מתקדם לרכישתה.

אתמול אף ניתנה לכך הוכחה לאחר שפורסם ביוון שהשוייצרי ממוצא אלבני פייטים קאסמי, הנחשב לאחד השחקנים הטובים באולימפיאקוס, נמכר לנוטינגהאם ובשל כך לא שותף במשחק הראשון מול אלופת ישראל.

 

קמביאסו. הוא צפוי לשוב להרכב של סאנצ'ס (Gettyimages)

 

האוהדים זועמים על הנשיא שרכש עד כה שחקנים אלמוניים יחסית שאף אחד מהם לא מיועד להרכב. ארבעה שחקנים הצטרפו ומהם אף אחד לא שיחק בהרכב נגד ב"ש, כולל השוער האיטלקי ניקולה ליאלי שהגיע מפרוזינונה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי