מטוס פרטי ומלון על שמו: הצעת פ.ס.ז' לניימאר

ניימאר. הצעה שאי אפשר לסרב לה
ניימאר. הצעה שאי אפשר לסרב לה |

סוכן הכוכב חשף את הפרטים: "לא יקבל לעולם תנאים כאלו בבארסה"

(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן איבדה בקיץ האחרון את זלאטן איברהימוביץ', ולא הצליחה לצרף אף סופרסטאר במקומו. זה לא אומר שהיא לא ניסתה. העובדה שהצרפתים ניסו לפתות את ניימאר היא לא חדשה, הבוקר (רביעי) מתפרסמים פרטי החוזה ומיותר לציין שהם עשו הכל כדי להחתים את הכוכב הברזילאי.

 

סוכנו של ניימאר וגנר ריביירו גילה לרשת רדיו של ESPN בברזיל את פרטי הפגישה באיביזה , שם היה גם נוכח אביו של השחקן. "בילינו שעתיים של שיחה עם אביו ועם נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי. הוא הציע להקים רשת בתי מלון בצרפת ובקטאר על שמו של הכוכב ולשלם לו אחוזים מהרווחים של אותם בתי מלון. בנוסף, הוא הבטיח לתת לו מטוס פרטי צמוד, בכל פעם שיצטרך לטוס לברזיל למשחקים".

 

 

אך הצרפתים לא עצרו כאן. לפי הסוכן בפגישה בין הצדדים במועד מאוחר יותר בסאו פאולו הם הלכו צעד אחד קדימה. ראשי פ.ס.ז' הבהירו  כי הם מוכנים לשלם את סכום השחרור שלו מברצלונה,  שעמד על 190 מיליון יורו והבטיחו לו חוזה לחמש שנים בשווי 40 מיליון דולר לעונה (סך הכל 200 מיליון דולר) – דומה לשכר אותו קיבלו ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו בקיץ.

 

ניימאר עם שחקני ברצלונה. "כנראה שטוב לו בקבוצה" (gettyimages)

 

בראיון הבהיר ריביירו כי ייעץ לשחקן לקבל את ההצעה ודאג להדגיש לו שהוא לא צפוי לקבל תנאים שמתקרבים לכך בברצלונה. "אם הוא בחר להישאר אחרי כאלה הצעות סימן שטוב לו בקבוצה ובעיר. אני רציתי להביא אותו לפ.ס.ז', אבל הוא העדיף את בארסה".

 

יש לציין שסוכן השחקנים והמתווך פיני זהבי, אשר גם הוא מייצג את ניימאר, ניסה לצרפו למנצ'סטר יונייטד, שגם היא הגישה הצעה מרחיקת לכת אך הוא סרב להצעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי