מתחרט? בלאן: "סיטי הייתה טובה משחשבנו"

זלאטן
זלאטן | צילום: Gettyimages

מאמן פ.ס.ז' אחרי 2:2 בבית: "בגומלין נעבור". פלגריני: "עוד לא פייבוריטים"

(גודל טקסט)

ארבעה שערים, החמצת פנדל, הנאה לצופים והמון מילות ביקורת על ההגנות. המפגש הראשון בין פאריס סן ז'רמן למנצ'סטר סיטי סיפק הרבה מאוד חומר למחשבה אחרי 2:2 בצרפת שהשאיר הכל פתוח לקראת הגומלין. 

מאמן פ.ס.ז' לורן בלאן אמר אחרי המשחק לכל מי שרק רצה לשמוע שהוא צדק כשהזהיר שקבוצתו עדיין לא בחצי הגמר: "כולם אמרו שזו הגרלה קלה ועכשיו מתברר שזה לא כך. אמרו שאנחנו כבר בחצי הגמר ואני לא בטוח בזה בכלל". 

"סיטי הייתה חזקה יותר ממה שחשבנו, אבל אני אופטימי", המשיך בלאן. "הלילה הזה היה יכול להיות חיובי. זו לא פעם ראשונה שספגנו בבית. אנחנו לא שומרים לפעמים על רשתות ריקות, אבל כובשים בחוץ. אנחנו צריכים להיות יותר יעילים ואני מאמין שנוכל להשיג תוצאה חיובית יותר במנצ'סטר. טכנית, היינו בינוניים. איבדנו את הכדור בקלות רבה מדי, אבל אם נגיע לאותם מצבים בגומלין וננצל אותם, נעבור". 


ההגנות לא היו משהו להתגאות בו (Gettyimages)

זלאטן איברהימוביץ', שמחזיק באחוז הדיוק הכי גבוה באירופה בפנדלים יחד עם כריסטיאנו רונאלדו בעשור האחרון, החמיץ פנדל מול ג'ו הארט, אותו הכניע ארבע פעמים בניצחון 2:4 במשחק ידידות בין שבדיה לאנגליה ב-2012. "עשינו טעויות שאפשר היה להימנע מהן, כולל הפנדל שהחמצתי. יש לנו עדיין תקווה. אנחנו חזקים, אבל נצטרך לשחק הרבה יותר טוב בגומלין". 

TIMES SPORT: Citeh put one foot in last four #tomorrowspaperstoday#mcfcpic.twitter.com/xNDls9mrIL

— Neil Henderson (@hendopolis) April 6, 2016

באנגליה אופוריה בקשר לאפשרות שסיטי תעלה לראשונה בתולדותיה לחצי הגמר. בכותרת "הטיימס" נכתב: "סיטי שמה רגל אחת בחצי הגמר". ב"דיילי מייל" הכריזו: "עיר האהבה". ובצהובון "דיילי סטאר" ליהטטו עם "ג'ו פור איט" (לכו על זה, בפרפראזה על ג'ו הארט שהציל את הפנדל). מנגד, נכתב ב"ל'אקיפ": "מאכזב מאוד. הפאריסאים יצטרכו להראות פנים אחרות בגומלין". 

מנואל פלגריני ביקש משחקניו לא לבזבז את ההזדמנות שניתנה להם לעלות לחצי הגמר, כאשר 0:0 וגם 1:1 בגומלין יספיק. "במחצית הראשונה עשינו כמה טעויות קשות שלא נוכל לחזור עליהן אם אנחנו רוצים לעלות", הכריז המנג'ר. 

"השער השני של אדריין ראביו היה נבדל ברור, זו הייתה טעות של הקוון", התמרמר פלגריני. "לא קל לקבוצה להתאושש מדבר כזה. אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים, אבל הקבוצה הראתה שיש לה יכולת. אסור שנעלה לגומלין במחשבה שכבר עלינו".


העצירה של הארט. יעשה היסטוריה? (Gettyimages)

ג'ו הארט, שחזר אחרי פציעה הישר להצלה גדולה של הפנדל שבעט איברה, אמר: "זה היה משחק טוב של כדורגל. בגומלין נדע עד כמה התוצאה הזאת הייתה טובה. לכבוש בחוץ צמד זו תוצאה מצוינת. מקווה שנגרום לכך שזה יהיה שווה משהו בגומלין. השער הראשון שספגנו היה נוראי. נתתי לפרננדו את הכדור והוא חשב שיש שחקן של פ.ס.ז' מאחוריו ואיברה הטיל את כל כובד משקלו. אנחנו עושים היסטוריה ומקווה שנמשיך לעשותה".

למרות התוצאה החיובית, סיטי הייתה הפחות טובה בכל הקשור לסטטיסטיקה של המשחק. פ.ס.ז' החזיקה בכדור 64 אחוז מהזמן, בעטה 15 פעמים לשער לעומת 11 של סיטי והשלימה 613 מסירות לעומת 255 בלבד של האורחת. אדינסון קבאני, שהיה המוסר הכי פחות פורה עם 46 מסירות, עדיין עבר את המוליכים בסיטי סילבה ופרננדיניו (43 כל אחד). ב"דיילי מייל" קיבל פרננדיניו את הציון הגבוה במשחק 7.5, לעומת זאת ב"ל'אקיפ" טיאגו סילבה וג'ו הארט היו המצטיינים עם 7.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי