נוייר: לפעמים 0:1 מספיק, בנפיקה עמדה טוב

אף משחק לא קל. נוייר
אף משחק לא קל. נוייר | צילום: Gettyimages

בבאיירן מרוצים מהניצחון. פפ: "יודע כמה הם טובים. ניסע לליסבון לנצח"

(גודל טקסט)

היה יכול להיות טוב הרבה יותר, אך גם היה יכול להיות גרוע בהרבה. באיירן מינכן ניצחה 0:1 את בנפיקה במשחק הראשון במסגרת רבע גמר ליגת האלופות, והיא תצא לגומלין עם היתרון המינימלי. ארתורו וידאל כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה השנייה.

 

"אני מאוד מרוצה מהתוצאה כי אני יודע כמה טובים היריבים שלנו", התייחס לניצחון מאמן באיירן, פפ גווארדיולה. "מגיע קרדיט לקבוצה שלי. תמיד משחקי הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות הם מכריעים. האם 0:1 זו תוצאה מספקת? זה תלוי בתצוגה שלנו בליסבון. ניסע לשם במטרה לנצח".

 

מרוצה. פפ (gettyimages)

 

 

"זה היה בדיוק כמו בפרנקפורט בסוף השבוע האחרון", התייחס לניצחון שוער הבווארים, מנואל נוייר. "היו לנו מעט מצבים טובים. ההגנה של בנפיקה עשתה עבודה טובה, הם העמידו מערך הגנה של ארבעה שחקנים שעבד לא רע. לקראת הסוף פספסנו הזדמנות לכבוש את השער השני, אבל לפעמים 0:1 צריך להספיק".

 

"אף משחק הוא לא קל. אנחנו עכשיו ניסע לליסבון עם יתרון של שער אחד, ואנחנו רוצים להגיע לחצי הגמר. נעשה כל מה שאנחנו יכולים בשביל להגיע לשם".

 

ינסה לכבוש בעצמו להבא. לבנדובסקי (gettyimages)

 

רוברטלבנדובסקי סבל ממשחק לא טוב ומיעט להגיע להזדמנויות. לקראת סיום המשחק הוא קיבל מסירת אמן מווידאל וניצב לבד מול השוער, אך במקום להיות לנסות לכבוש בצורה תכליתית כפי שהוא רגיל לעשות הוא ניסה לפרגן לפיליפ לאם, אך המסירה שלו הייתה רחוקה וההזדמנות הלכה לאיבוד. "פעם הבאה אני פשוט אנסה לכבוש בעצמי", אמר בסיום.

 

"בסך הכל עשינו עבודה טובה בהגנה, טוב להמשיך לצבור משחקים עם רשת נקייה", הגיב דוויד אלאבה. "רצינו לנצח את המשחק וזה מה שעשינו. השארנו את בנפיקה ללא שערים, כלומר שההופעה שלנו הייתה טובה".

 

"במחצית הראשונה התקשינו לגבור על בנפיקה במצבים של אחד על אחד", אמר תומאס מולר. "הם קבוצה הגנתית חזקה. בנפיקה הראתה מה היא יכולה לעשות, אבל אני עדיין חושב שאנחנו קבוצה טובה יותר. זה היה משחק צמוד ולא ייצרנו כל כך הרבה מצבים כמו שקיווינו".

 

לא הגיעו למספיק מצבים. מולר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי