סימאונה: דווקא שמח שיש עלינו לחץ של 130 שנה

סימאונה. נעלה עם 11 שחקני שדה ונתקוף
סימאונה. נעלה עם 11 שחקני שדה ונתקוף |

מאמן אתלטיקו נהנה מהמתח לקראת הגמר עם ריאל. טורס: "החלום שלי"

(גודל טקסט)

"אני מרגיש שמונח על הכתפיים שלנו לחץ של 130 שנות קיום המועדון כדי לזכות בליגת האלופות ואני מת על זה", אמר דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד במסיבת העיתונאים לקראת הגמר בשבת (21:45)  מול ריאל מדריד. צ'ולו הוסיף: "אני אוהב לחץ ויודע איך להתמודד אתו".

כדי להפגין עד כמה משוחרר החליט הארגנטיני להתבדח עם העיתונאים כשענה לשאלה איך הוא מתכנן לשחק מול הבלאנקוס. "נעלה עם 11 שחקני שדה ולא נפסיק לתקוף ולתקוף", אמר סימאונה בחיוך ואז עבר להתייחס לשאלה ברצינות: "יש לנו את הפילוסופיה שלנו ואת המערך שלנו ואני לא מוצא שום צורך לשנות".

לגבי הסיכויים של הקולצ'ונרוס לזכות בתואר ענה המאמן: "אם אתה ממשיך להתמיד ולנסות, זה פשוט יקרה בסוף. אני מצפה למשחק אינטנסיבי וקשה מול ריאל". צ'ולו שלח עקיצה לעבר כריסטיאנו רונאלדו כשאמר: "קאסימרו הוא השחקן הכי חשוב הבלנאקוס, הוא נותן להם איזון בין התקפה והגנה במרכז המגרש. רק ניצחון ישמח אותנו ולא שום דבר אחר".

טורס. "נוכל לכתוב פרק חדש בהיסטוריה של המועדון" (AFP)

"מאז שהייתי ילד חלמתי לזכות בליגת האלופות עם אתלטיקו מדריד", הודה פרננדו טורס, "החלום הזה – לכתוב פרק חדשה בהיסטוריה של המועדון שגדלתי עליו – קרוב למימוש. זכיתי כבר בתארים עם נבחרת ספרד ובצ'לסי אבל זה לא יהיה אותו דבר".

גאבי: "האוהדים שלנו חייבים לזכות בניצחון ביציעים ואנחנו, עם הדחיפה שלהם, נעשה את העבודה על כר הדשא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי