סימאונה: עלינו להתמקד רק בדבר אחד – ניצחון

סימאונה. חייבים לכבוש
סימאונה. חייבים לכבוש | צילום: Gettyimages

מאמן אתלטיקו לפני חצי גמר האלופות: "נצטרך לכבוש". פפ: "אין יריבות קלות"

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד הצליחה לעצור את ברצלונה ולעלות על חשבונה לחצי גמר ליגת האלופות, ומחר לקולצ'ונרוס מחכה משוכה לא פחות קשה בדמות באיירן מינכן.

הבווארים נחתו בצהריים בספרד, ערכו את האימון המסכם ומסיבת העיתונאים לקראת המשחק והקפטן פיליפ לאם הצהיר: "המטרה שלנו מחר היא לחזור עם שער חוץ".

המגן המשיך ואמר: "זה שבוע מאוד מרגש – חצי גמר ליגת האלופות באמצע השבוע, בסוף השבוע אנחנו יכולים לזכות באליפות הבונדסליגה. הסיכויים הם 50-50, הכל תלוי בהופעה של כל קבוצה. הגומלין יכריע".

המאמן פפ גווארדיולה אישר כי הבלם ג'רום בואטנג עשוי לשחק לראשונה אחרי שלושה חודשי היעדרות: "זה הרבה זמן להיות בחוץ, אבל הוא שחקן מנוסה ודמות חשובה עבורנו. נחליט לגביו מחר".

גווארדיולה בוויסנטה קלדרון. ניתח את הקולצ'ונרוס (AFP)

"אנחנו מאוד מכבדים את אתלטיקו", המשיך המאמן הקטלוני, "אנחנו בחצי גמר ליגת האלופות ואין כאן יריבות קלות, כולן טובות וחזקות".

גם הקשר צ'אבי אלונסו התייצב עם השניים למסיבת העיתונאים ואמר בקצרה: "ניתחנו את אתלטיקו בימים האחרונים ואנחנו מוכנים כעת להשיג את הכרטיס לגמר".

צ'אבי אלונסו. על הפרק הכרטיס לגמר בסן סירו (Gettyimages)

"נילחם על הכרטיס לגמר כאילו החיים שלנו תלויים בזה"

ובחזרה למארחת ממדריד. גם אתלטיקו סיימה את הכנותיה למשחק הביתי מול הבווארים ולמסיבת העיתונאים התייצב המאמן דייגו סימאונה לצדם של הקשר גאבי והחלוץ פרננדו טורס.

באיירן מינכן כאמור לעיל שמה לעצמה מטרה לחזור עם שער חוץ מהקלדרון, והמאמן הארגנטיני של אתלטיקו דייגו סימאונה הבהיר: "אנחנו חייבים לכבוש כדי להתקדם. מצפה לנו משחק קשה מול יריב עם יכולות התקפיות מאוד מגוונות. עלינו להתמקד רק בדבר אחד: ניצחון".

סימאונה. באתלטיקו יודעים שהם צריכים לכבוש (Gettyimages)

"ההתרגשות והאמון שאני רואה אצל החברים שלי לקבוצה היא הדבר שאני רוצה להדגיש", אמר גאבי, "אנחנו לא מתכוונים לוותר על שום דבר. אנחנו נילחם עד הסיום על הכרטיס לגמר".

פרננדו טורס הוסיף: "לשחק נגד קבוצה טובה כל כך כמו באיירן מינכן זה דבר שמוסיף למוטיבציה. נילחם על הכרטיס לגמר האלופות כאילו החיים שלנו תלויים בזה".

טורס וגאבי. מגיעים במטרה לנצח (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי