ספאלטי העדיף את שסצ'ני, ויאריאל חייבת לנצח במונאקו

שצ'סני. פותח בין הקורות
שצ'סני. פותח בין הקורות |

21:45: רומא ופורטו ייאבקו הערב על הכרטיס לבתים, אופטימיות בנסיכות

(גודל טקסט)

בעוד העיניים שלנו יופנו הערב לאיצטדיון טרנר למפגש בין באר שבע לסלטיק, שמונה קבוצות נוספות יאבקו במקביל על ארבעה כרטיסים לליגת האלופות כאשר שני מועדונים גדולים יחסית יישארו בחוץ.

 

רומא – פורטו (1:1 במפגש הראשון)

קצת קשה להאמין ששתי קבוצות שמופיעות כמעט בדרך קבע לא רק בשלב הבתים, אלא גם בשמינית הגמר, נפגשות כבר בפלייאוף ואחת מהן תהיה מחוץ למפעל היוקרתי.

 

 

על פניו, היתרון הוא של האיטלקים שהשיגו שער חוץ יקר. מצד שני, הם כבר היו ביתרון בפורטוגל, ואף יסתדרו ללא תומאס ורמאלן שהורחק. בעוד זה ברור שלוצ'יאנו ספאלטי יעלה בהרכב החזק שלו, עיתוני איטליה היו חלוקים מי יפתח בין הקורות – אליסון הברזילאי, ששיחק בפורטוגל, או וויצ'ך שצ'סני הפולני שעמד בין הקורות בניצחון הליגה בסוף השבוע, בסוף ספאלטי העדיף את שצ'סני.

 

לא קיבל קרדיט. אליסון (GettyImages)

 

בצד הפורטוגלי יודעים שהם זקוקים לניצחון או לתיקו רב שערים כדי לעלות. ההיסטוריה שלהם באיטליה לא מדהימה, אבל מראה שזה אפשרי – ב-12 משחקים בארץ המגף הם ניצחו שלושה, סיימו שלושה בתיקו והפסידו בשישה האחרים.

 

מונאקו – ויאריאל (1:2 במפגש הראשון)

 

שנה אחרי שנכשלה בדיוק באותו שלב מול קבוצה ספרדית אחרת, מונאקו רוצה לעשות את התיקון ולהגיע לשלב הבתים. ועם ניצחון 1:2 בחוץ במדריגל, היא בהחלט יכולה וצריכה לעשות את זה.

 

בקיץ שעבר היא אמנם ניצחה בגומלין הביתי 1:2 את ולנסיה, אבל הפסד 3:1 במשחק הראשון חרץ את גורלה וכמה ימים לאחר מכן אף מכרה את אנתוני מרסיאל למנצ'סטר יונייטד.

 

יוביל את הנסיכות לשלב הבתים? סילבה (AFP)

 

המפגש בספרד היה בניחוח פורטוגזי. פאטו – בשערו הראשון במדים הצהובים – ביטל את היתרון של בן ארצו הברזילאי פאביניו. אך ברנרדו סילבה הפורטוגלי החזיר את הצרפתים ליתרון בדקה ה-72, והם שמרו עליו למרות שבנג'מין מנדי הורחק לקראת הסיום.

 

בשני מפגשים נוספים, ויקטוריה פלזן תנסה לצאת מפיגור 2:0 בבית מול לודוגורץ הבולגרית, בעוד לגיה ורשה לא צפויה להתקשות בבית מול דנדלק האירית אחרי שכבר ניצחה אותה בחוץ 0:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי