עבור רונאלדו יש דברים גדולים מזכיה באלופות

אוהדי ריאל ברחובות מילאנו. לא לצפות לתמונות דומות אחרי היורו
אוהדי ריאל ברחובות מילאנו. לא לצפות לתמונות דומות אחרי היורו |

יגאל גולדשטיין היה במילאנו וחגג עם אוהדי ושחקני ריאל מדריד. איך היה?

(גודל טקסט)

העיר מילאנו התעוררה לבוקר שלא זכור בה זמן רב, ממש כאילו  מילאן או אינטר זכו בעצמן באליפות אירופה או סתם באליפות איטליה.

 

התושבים המקומיים בוודאי מרגישים עדיין עייפות בגלל הרעש הרב שעשו אוהדי ריאל מדריד לאחר הזכייה בליגת האלופות. אוהדי הבלאנקוס חגגו עד זריחת החמה, כאשר כל בר או מסעדה אשר היו פתוחים זכו לארח את המדרידאים המאושרים, בעוד אוהדי אתלטיקו הטביעו את יגונם בפאבים המקומיים.

 

 

החגיגות המרכזיות היו איך לא, בכיכר ה"דואמו", אשר קושט כולו באווירת הגמר. עשרות אלפי אוהדי ריאל מדריד רקדו, שרו ושמחו עם אליליהם שעלו על הבמה אחד אחד. מצטיין המשחק של אופ"א, סרחיו ראמוס, זכה לתשואות הרמות ביותר. הוא נחשב לסמל בקרב אוהדי הבלאנקוס, למרות שלא נולד במועדון, כאשר גם במהלך המשחק ביקש (וקיבל) את עידודים.

 

זידאן. קובע את האופנה במילאנו (gettyimages)

 

גם גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו וקיילור נבאס זכו לתשואות רמות, אך הדמות האופנתית ביותר היתה  של זינאדין זידאן, כאשר היה ניתן לראות אוהדים רבים לובשים את החולצה עם הספרה 5 הנושאת את שמו של המאמן. מיותר לציין שהם רוצים שיישאר איתם שנים רבות.

 

היה יפה לראות איך בהמולה והשמחה השחקנים הזרים של ריאל לא שכחו היכן גדולו. פפה הסתובב עם דגל פורטוגל, לוקה מודריץ' עם דגל קרואטיה, קיילור נבאס עם דגל קוסטה ריקה וחאמס רודריגז שלא שותף, התעטף בדגל קולומביה. עם זאת, את החגיגות הגדולות עשה מרסלו, שכמיטב המסורת הברזילאית הוא רקד, השתולל והראה שאנרגיות הוא מוציא לא רק באגף השמאלי.

 

רונאלדו. כנראה שיש דברים גדולים יותר מעוד זכייה באלופות (gettyimages)

 

כל השחקנים עלו על הבמה עם החולצות המיוחדות עם הספרה 11, המציינות את מספר הזכיות בתואר האירופי הבכיר, מלבד אחד – כריסטיאן רונאלדו, שהעדיף להישאר עם הספרה 7. כנראה שיש דברים גדולים יותר מעוד תואר אירופי.

 

מילאנו היום שאחרי. מנקי הרחובות עובדים שעות נוספות כדי לנקות את לאלפי כוסות הבירה ועטיפות המזון שנותרו על הרצפה. התקווה שלהם היא שבפעם הבאה, החגיגות יהיו לכבוד הזכייה של נבחרת איטליה ביורו 2016. מסיבה מסוימת, קשה להאמין שהם יראו בקרוב, שוב, את התמונות האלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי