פ.ס.ז' חטפה את הדבר הבא, מגן קרוב לריאל

ג'יובאני לו סלסו
ג'יובאני לו סלסו |

אל-חלאיפי אישר את ההחתמה. גליק חתם במונאקו, מיליק מתקרב לנאפולי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן כבר החתימה את חאתם בן ערפה, גז'גוז' קריחוביאק ותומא מונייה, אבל הרכישה הבאה היא זו שמסעירה את הדמיון בבירת צרפת. נשיא המועדון נאסר אל-חלאיפי אישר כי פ.ס.ז' סיכמה את קנייתו של ג'יובאני לו סלסו, הדבר הבא בכדורגל הארגנטינאי. הקשר בן ה-20 סיפק עונה נהדרת במדי רוסאריו סנטרל והיה גם על הכוונת של יובנטוס, רומא ונאפולי. 

ריאל מדריד קרובה להחתמה משמעותית. ריקרדו רודריגס, המגן השמאלי של וולפסבורג ונבחרת שווייץ, נמצא על הכוונת של ריאל מדריד. פג תוקפו של סעיף השחרור שלו בסך 35 מיליון יורו וכעת גם ארסנל ומנצ'סטר יונייטד הוזכרו כמעוניינות לצרפו.


ריקרדו רודריגס, בדרך לריאל? (gettyimages)

יובנטוס נפרדה מסימונה פדואין, שעבר לקליארי. הקשר בן ה-32, שהיה שותף בחמש האליפויות האחרונות, נמכר תמורת 600 אלף יורו בלבד, סכום שישולם לגברת הזקנה על פני שלוש העונות הבאות. 

ארקדיוש מיליק, חלוץ אייאקס ונבחרת פולין, נצפה בשדה התעופה בנאפולי והציף חרושת שמועות בנוגע להצטרפות אפשרית. השחקן יצא לחופש באי סמוך, אולם באיטליה כבר צצה האפשרות שיצורף תמורת כ-20 מיליון יורו. גם מרקו פיאצה, אקסל ויטסל ומרקו רוג קרובים לתכולים. 


ארקדיוש מיליק, נאפולי התעוררה בגללו (gettyimages)

קמיל גליק, בלם טורינו ונבחרת פולין, חתם לארבע העונות הקרובות במונאקו. "אני גאה ומאושר להצטף למועדון כמו מונאקו, זה יאפשר לי לעשות צעד קדימה בקריירה שלי. אני נחוש לכתוב דף חדש בסיפור שלי", אמר לאתר המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי