פלגריני אישר: קומפני ייעדר מול פ.ס.ז'

קופני ופלגריני. יש לנו סגל מספיק עמוק
קופני ופלגריני. יש לנו סגל מספיק עמוק |

דויד סילבה כן יהיה בסגל. המאמן: "לא מסתפקים בחצי, אך קודם נגיע לשם"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי תנסה להמשיך את העונה הטובה ביותר שלה במסגרת האירופית ולהעפיל לחצי גמר ליגת האלופות, כאשר תארח את פ.ס.ז'. הסיטיזנס יאלצו לעשות זאת ללא הקפטן וינסנט קופני שלא עבר את מבחן הכשירות באימון המסכם: "וינסנט קומפני לא כשיר ב-100% ולא ייקח חלק במשחק", אישר המאמן מנואל פלגריני

 

ניקולאס אוטמנדי סובב את הקרסול באימון המסכם, אך הוא יהיה כשיר למשחק. גם דויד סילבה, שנעדר ממשחק הליגה האחרון מול ווסט ברומיץ', עבר מבחן כשירות וצפוי לשחק, כמו גם יאיא טורה שחזר לאחר פציעה בברך: "טורה מרגיש מצוין, הוא חושב רק על המשחקים שנותרו לנו", אמר פלגריני בהתייחסו לשמועות כי יבקש לעזוב בקיץ.

 

 

"להגיע לחצי הגמר יהיה הישג חשוב מאד עבור המועדון", המשיך פלגריני. "עם זאת, לא נהיה מאושרים רק מעצם ההגעה לשם. אנחנו חייבים להשיג יותר. אך קודם כל המטרה הראשונה היא להגיע לשם, אנחנו חייבים לשחק בביטחון. אני לא חושב שיש פייבוריטית ברורה במשחק הזה, אבל ננסה להשיג ניצחון ולא נשחק על תוצאה".

 

טורה. "חושב רק על המשחקים הקרובים" (gettyimages)

 

בקארי סנייה הוסיף: "אנחנו חייבים להישאר ממוקדים כמו במשחק הקודם, אנחנו בטוחים שנוכל לעבור לשלב הבא. פ.ס.ז' היא קבוצה חזקה. יש להם שחקנים איכותיים והם יכולים להיות מסוכנים, אבל אנחנו מרוכזים בעצמנו. יהיה מדהים לעלות לחצי הגמר, פאריס יגיעו במטרה לעשות לנו בעיות, אבל נדע להתמודד איתם".

 

"המשחק הראשון כבר לא רלוונטי, אנחנו צריכים להסתכל קדימה. אנחנו נהיה מול הקהל הביתי שלנו ואין סיבה שלא נעמוד בלחץ". המגן התייחס גם להעדרות הצפויה של קומפני: "וינסנט הוא הקפטן שלנו ושחקן מאד איכותי והוא בהחלט ייחסר. עם זאת, מנגלה היה טוב מאד עבורנו, כך שגם בלעדיו נהיה בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי