פלגריני: יש לי מרגלים, אדע אם רונאלדו ישחק

פלגריני. בריאל חוששים שרונאלדו יעלה לשחק ואז יגמור את העונה
פלגריני. בריאל חוששים שרונאלדו יעלה לשחק ואז יגמור את העונה |

18:30: סיטי תתארח אצל סאות'המפטון, הצ'יליאני עסוק בגומלין מול הבלאנקוס

(גודל טקסט)

מנג'ר מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני, ינהל היום את המשחק של מנצ'סטר סיטי נגד סאות'המפטון בסיינט מארי (18:30, שידור ישיר בספורט2), אבל הראש שלו במשחק הגומלין נגד ריאל מדריד ביום רביעי והוא הזהיר את הבלאנקוס: "יש לי מרגלים בריאל מדריד ואוכל לדעת מראש אם כריסטיאנו רונאלדו יחלים מהפציעה".

פלגריני אימן לפני שש שנים בסנטיאגו ברנבאו ומחזיק וב-75 אחוז הצלחה במשחקים שניהל, הכי גבוה מבין כל מאמני ריאל, אבל סיים לא אף תואר והודח.

הצ'יליאני כנראה החל במלחמה הפסיכולוגית מול זינדין זידאן. "בקטע של ריאל מדריד יש לי יתרון על אחרים", חידד פלגריני, "לפני המשחק הראשון אמרתי לשחקנים באסיפה הקבוצתית שרונאלדו לא ישחק, כי הודיעו לי מראש. הפציעה של רונאלדו לא רצינית אבל ריאל חוששת שהוא יעלה לשחק ואחרי כמה דקות הוא יגמור את העונה. אני משוכנע שאם יהיה סיכוי כלשהו לרונאלדו לשחק הם יילכו על זה".

סיטי עדיין נאבקת על הכרטיס לאלופות והיא סובלת מהפציעות של דויד סילבה שייעדר בוודאות מהגומלין בברנבאו, של קון אגוארו ושל יאיא טורה, שרק עכשיו חזר לאימון אחרי פציעה במפשעה. סיטי תעלה מול הקדושים ללא אגוארו, וינסנט קומפני וקווין דה ברוינה. במקומם יעלו ווילפרד בוני, אליקים מנגלה וראחים סטרלינג. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי