פפ: מסי הכי טוב בליגת האלופות. אין בכך ספק

בסך הכל שלוש נקודות בדרבי. פפ
בסך הכל שלוש נקודות בדרבי. פפ | צילום: Gettyimages

מאמן סיטי לפני גלדבאך: "ננסה להגשים חלום ולזכות" (ספורטHD1)

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי במצב רוח מעולה אחרי שהתבססה בפסגת הפרמייר-ליג הודות ל-1:2 באולד טראפורד וכעת היא כבר עם הראש בליגת האלופות, לקראת משחק פתיחת הקמפיין מחר מול מנשנגלדבאך (שלישי, החל מ-21:40 בספורטHD1).

במסיבת העיתונאים המנג'ר פפ גווארדיולה סרב להתייחס לדרבי יתר על המידה ואמר: "עשינו דברים טובים ורעים מול יונייטד, אבל בסופו של דבר מדובר בשלוש נקודות שלקחנו".

הקטלוני הגן בשנית על קלאודיו בראבו, שביצע טעות קשה בדרבי ואמר: "הוא חזק. סמכתי עליו לפני המשחק ואני סומך עליו גם אחרי, וגם באותו משחק הוא הוכיח שיש לו אישיות חזקה".

בראבו זוכה לתמיכה מוחלטת מפפ (Gettyimages)

המאמן גם נשאל על שיתוף הפעולה המצוין בין קווין דה בריינה לדויד סילבה והבהיר: "הם היו מדהימים ביחד גם תחת מנואל פלגריני. אני לא גיליתי אותם, אלא רק נתתי להם לפתוח ביחד כששניהם בכשירות מלאה".

סרחיו אגוארו שהורחק לשלושה משחקים בעקבות המרפק שנתן במשחק מול ווסטהאם ישוב לחוד של הסיטיזנס, וייתכן שגם אילקאיי גונדוגאן יערוך הופעת בכורה מול מנשנגלדבאך: "זו קבוצה אמיצה, אחת הכי קשוחות באירופה ועם המון כישרון".

אגוארו. בליגת האלופות הוא רשאי לשחק (Gettyimages)

"פלגריני עשה עבודה טובה מאוד ועזר למועדון להתקדם", החמיא גווארדיולה לקודמו בתפקיד, "הוא פשוט היה חסר מזל לקבל פעמיים את ברצלונה. אנחנו ננסה העונה להגשים את החלום ונראה היכן אנחנו עומדים".

בסיום, החמיא גווארדיולה לליאו מסי אותו אימן במשך ארבע עונות: "הוא ללא ספק השחקן הטוב ביותר שיש בליגת האלופות. אף אחד לא מתעלה עליו".


פפ עם מסי. מתגעגע? (gettyimages)

גם הקשר ראחים סטרלינג התייצב למסיבת העיתונאים לפני מנשנגלדבאך והודה: "כשהייתי בחופשה בקיץ האחרון חשבתי היכן אני יכול להשתפר כדי להראות למנג'ר שאני מוכן להילחם על מקומי.

"פפ נותן לי המון ביטחון אחרי שבשנה שעברה קיבלתי ביקורות, שלדעתי לא היו הוגנות. מהיום הראשון שלו במועדון הוא ניסה להרים את המורל ואם בעונה שעברה היינו קרובים אז השנה זה קרוב מתמיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי