רונאלדו: "זידאן יכול להישאר שנים בריאל"

זידאן ורונאלדו. הדברים התחילו להתחבר במהירות
זידאן ורונאלדו. הדברים התחילו להתחבר במהירות |

הפורטוגלי בראיון: "מעריץ אותו כשחקן ומאמן, הוא נותן לך להרגיש מוערך"

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו, שעדיין נמצא בספק למשחק הגומלין מול מנצ'סטר סיטי, התראיין לאתר אופ"א ודיבר על ליגת האלופות, איך זה לשחק תחת זינידין זידאן ועל ליגת האלופות באופן כללי: "זה כבוד גדול לדעת שאני הכובש הטוב בהיסטוריה של המפעל וכמובן שאני מאוד מרוצה מההישג הזה".

 

"אני חושב שתחת זידאן אנחנו מרגישים יותר מוערכים, יש יותר חיבה. ידענו שתהיה תקופת הסתגלות, אבל הדברים התחילו להתחבר במהירות ואני מאוד שמח בשבילו. תמיד הערצתי אותו כשחקן ועכשיו גם כמאמן. איך שהוא מתנהג, איך שהוא מתייחס לשחקנים, הוא בהחלט מאמן שיכול להישאר כמה שנים בריאל".

 

 

"זאת היתה מדהימה לזכות בליגת האלופות עם ריאל מדריד", הוסיף רונאלדו, "כמובן שזה הוסיף שעשינו את זה בליסבון. עדיין יש תחושה מיוחדת כששומעים את ההמנון לפני המשחקים, זאת תחרות מיוחדת וכל משחק שלי שם הוא כמו הראשון".

 

רונאלדו חוגג זכייה באלופות. "הרגשה מדהימה" (gettyimages)

 

"כמובן שהמטרה העיקרית של ריאל מדריד היא לזכות בתואר, אבל סיטי היא קבוצה מצוינת, הם הוכיחו את זה כשעלו לחצי הגמר עם ניצחון על פ.ס.ז'. הם קבוצה עם מעט מאוד חסרונות".

 

על השלושער מול וולפסבורג: "אין ספק שזה אחד הערבים המיוחדים בקריירה. היינו צריכים לנצח בהפרש של שלושה שערים וזכיתי לכבוש את כולם. הייתי חייב להיות מושלם וזה מה שקרה. האוהדים היו חלק משמעותי מהקאמבק שלנו, אין ספק שזה היה ערב קסום ורגע פנומנלי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי