רונאלדו: רציתי לבעוט 5, ידעתי שזה יהיה שער הניצחון

כבר מפנטז על התואר הבא
כבר מפנטז על התואר הבא |

כוכב ריאל מפנטז שוב על כדור הזהב: "המפתח היה זכיה בצ'מפיונס"

(גודל טקסט)

כיכר סיבלס הוכנה במהירות לחגיגות הזכיה ה-11 של ריאל מדריד בגביע האלופות. "בלתי ניתנת להריסה", כונתה החבורה של זינדין זידאן ב"אס", בעוד ב"מארקה" התרכזו במילה "אונדסימה" (הזכיה האחת-עשרה). ב"ספורט" הקטלוני דווקא גייסו כמה שיותר מרמור לטובת המפסידה אתלטיקו מדריד עם הכותרת "איזה חוסר צדק" מצופה בערימה של סימני קריאה. את כובש הפנדל המכריע כל זה ממש לא עניין. 

"ביקשתי לבעוט את הפנדל החמישי כי ידעתי שזו תהיה הבעיטה המכרעת, אמרתי לזידאן שאבקיע את שער הניצחון", סיפר בסיום כריסטיאנו רונאלדו, שהיה אחד השחקנים הגרועים על הדשא במהלך 120 הדקות ובסיום היה במקום הנכון בזמן הנכון. "אני מאושר לחגוג את הזכיה הזו עם כל המדרידיסטאס. זידאן עשה עבודה נהדרת ואני מאושר בשבילו". 

כשנשאל על האפשרות שיזכה בכדור הזהב רביעי, השיב כריסטיאנו בבטחון: "הצעד הראשון היה לזכות בצ'מפיונס וגם הייתה מלך השערים של ליגת האלופות. זו השנה השביעית בה אני כובש לפחות 50 שערים, אני הראשון שעושה זאת. ידעתי שאבקיע את שער הניצחון. האמנתי וזה גם מה שקרה". 


כריסטיאנו והפנדל המכריע. רגע השיא (gettyimages)

המשלחת של ריאל מדריד מיהרה לטוס בחזרה הביתה לחגיגות חצי-ספונטניות בכיכר סיבלס, שם נהוג שהקפטן עוטה את צעיף הקבוצה על צווארה של האלה המפוסלת במרכז המתחם. הבלאנקוס קבעו לערוך בראשון בערב חגיגות רשמיות במרכז העיר ולאחר מכן לצאת למסיבת הזכיה ההמונית באיצטדיון סנטיאגו ברנבאו. 

"האמנתי, ריאל מדריד יכולה להשיג המון עם ההיסטוריה שלה", הכריז בסיום זינדין זידאן, שהפך למאמן השביעי בהיסטוריה שזוכה בגביע האלופות כמאמן וגם כשחקן. "אני לא רוצה לנתח מה קרה ולמה הלכנו אחורה, רק ליהנות ממה שהשגנו. אני רוצה להודות לנשיא המועדון פלורנטינו פרס על שנתן לי את ההזדמנות". 


זיזו וכריסטיאנו, חגגו יחד בסיום (gettyimages)

"אני רוצה שכריסטיאנו רונאלדו יישאר איתנו כל החיים", הכריז פלורנטינו פרס המאושר. "ראמוס הוא תופעה, הוא לקח את כל הקבוצה על הגב שלו. זידאן ניגש אליי ואמר לי: 'הנשיא, השגתי את זה'. זידאן חשוב מאוד בשבילי ובשביל ריאל מדריד. הוא שינה את ההיסטוריה ב-2001, זכה בתואר שחקן, בתור עוזר מאמן ועכשיו בתור המאמן הראשי". 

"ברגעים כאלה אני רוצה להקדיש את הזכיה לאוהדים שלנו בעיראק, הם בלב שלנו", המשיך פרס, והבהיר מדוע הוא שם דגש על הצ'מפיונס: "מבחינת ריאל מדריד, ליגת האלופות היא ב-DNA שלנו. ייסדנו את המפעל הזה יחד עם 'ל'אקיפ', זה התואר שמקנה לך הכי הרבה חשיבות ואנחנו מרגישים במפעל הזה בנוח".  

"הם הפסידו, אנחנו ניצחנו צריך לברך אותם על המאמץ. לכבוש מבחינתי זה בונוס, תענוג שכך מסתיימת העונה", סיכם סרחיו ראמוס, ששוב כבש בגמר האלופות מול אתלטיקו מדריד, ושלח מסר לנשיא המועדון: "אני לא הולך לחיות לעד. אני גאה באיך שהוא מנהל את המועדון. איפה שהוא, גם אני אהיה".


ראמוס, הכל על הגב שלו. טוב, הרוב (ערן לוף) 


ההנפה ה-11, היסטוריה (afpׂׂ)


נתראה ביורו (gettyimages)

בייל מנשק חבר חדש ומוכר (ערן לוף)

הוד מעלתה, ריאל כבר רגילה (ערן לוף)


ראמוס, שוב כבש, שוב חגג (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי