ריאל: החוזה של מודריץ' יוארך עד 2020

מודריץ'
מודריץ' | צילום: gettyimages

הקשר ימשיך במדריד. רונאלדו קרוב לשיא חדש, שלושה אוהדי לגיה נעצרו

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות ייצא הערב לדרך, כשריאל מדריד תארח את לגיה ורשה (21:45) עם סיכוי לשפר את הפרש השערים שלה. עוד לפני זה הכריזו הבלאנקוס על ידיעה משמחת מבחינתם. המועדון הגיע לסיכום עם לוקה מודריץ' על הארכת חוזהו של הקשר עד קיץ 2020. הקרואטי עצמו, שצפוי כעת להרוויח 10 מיליון יורו בעונה (כמו גם סרחיו ראמוס וטוני קרוס), יגיע למסיבת עיתונאים חגיגית ביום רביעי בצהריים.

כריסטיאנו רונאלדו יכול להגיע הערב לציון דרך משמעותי, אם יכבוש צמד מול היריבה הפולנית החלשה. הפורטוגלי כבש 98 שערים בזירה האירופית: 17 במדי מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, 80 עם ריאל בליגת האלופות ועוד שניים בסופרקאפ האירופי מול סביליה ב-2014. שניים נוספים ישלימו לו למספר תלת ספרתי.


אם רונאלדו אכן יעשה זאת הוא יהיה השחקן הראשון באירופה שכובש מאה שערים במשחקו ה-137. ליאו מסי אחריו עם 89 שערים ב-111 משחקים, כשהממוצע של הארגנטיני טוב יותר (0.8 למשחק בעוד זה של רונאלדו עומד על 0.72).

ריאל מדריד תחגוג את משחקה ה-400 במפעל הבכיר ביותר באירופה ב-61 שנה בהם השיגה ב-11 גביעים, והופיעו 14 פעמים בגמר. הרחק מאחוריה נמצאות באיירן מינכן עם 313 וברצלונה 280.

Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 18 de octubre de 2016 pic.twitter.com/awAm0sjAyF

— AS (@diarioas) October 18, 2016

 

הבלאנקוס חוששים לקראת המשחק מהאולטראס של לגיה ורשה, שהודיעו כי הם מתכננים לפוצץ את המשחק בגלל שהגומלין יהיה בדלתיים סגורות עקב החלטת אופ"א. הם ינסו להכניס לאיצטדיון חזיזים וכוחות הבטחון במדריד בכוננות שיא. מהמשטרה המקומית נמסר כי שלושה אוהדי לגיה כבר נעצרו בגין שוד ותקיפת שתי מלצריות. על פי ההערכות, כ-4,000 פולנים הגיעו לבירת ספרד לקראת המשחק.

זינדין זידאן שנשם לרווחה אחרי הניצחון על ריאל בטיס בחוץ 1:6 אמר לקראת המשחק: "לא יכול להבטיח שננצח שוב בתוצאה דומה, אבל אנחנו חייבים לתת אותו מאמץ כמו בליגה לפחות. במפעל כזה כל הקבוצות שוות אז אני נותן צ'אנס כרגע 50 אחוז לכל קבוצה". זיזו גם תקף את ראש ממשלת צרפת פרנסואה הולנד, שמתח ביקורת על כרים בנזמה: "אלה דברים מוזרים. אסור לו לדבר ככה".

הרכבים משוערים

ריאל מדריד: קיילור נבאס; דנילו, רפאל וראן, פפה, מרסלו; איסקו, טוני קרוס, מתיאו קובאצ'יץ'; כריסטיאנו רונאלדו, אלבארו מוראטה (כרים בנזמה), גארת' בייל.

לגיה ורשה: ארקדיוש מאלז'; יקוב צ'רבינסקי, לוקאש ברוז', ברטוש ברשינסקי, טומאש יודוובייץ; מירוסלב רדוביץ', יקוב ז'ז'ניצ'אק, גילהרמה; ואדיס אודג'יג'ה, נמניה ניקוליץ', מיכאו קוכארצ'יק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי