שוברט: הופתענו משיטת המשחק של ברצלונה

קשה בלי מסי. שחקני ברצלונה
קשה בלי מסי. שחקני ברצלונה |

מאמן גלדבאך אחרי ה-1:2: "הם פיתו אותנו לתקוף". לואיס אנריקה: "זה השתלם"

(גודל טקסט)

ברצלונה מנעה ערב שני ברציפות בו הכדורגל הספרדי נאלץ להרים ידיים מול מקבילו הגרמני – אחרי ששלשום ריאל מדריד סיימה ב-2:2 מול דורטמונד, הגיעו הקטלונים והצליחו לבצע מהפך בדרך ל-1:2 על בורוסיה מנשנגלדבאך.

 

ליונל מסי הפצוע נעדר מהסגל של לואיס אנריקה ובשעה הראשונה קבוצתו התקשתה להכניע את יאן זומר, אך השוער השווייצרי שגה ואפשר לפיקה להשלים מהפך, כשעוד לפני כן ניימאר עם בישול גאוני לארדה טוראן המחליף סידר את השוויון.

 

 

לואיס אנריקה אמר לאחר שעצר את גלדבאך ומנע מהגרמנים ניצחון 12 ברציפות בכל המפעלים: "ניצחנו בזכות אסטרטגית המשחק שלנו. לא הגענו להרבה מצבים, אבל שיחקנו נכון וזה השתלם לנו. החלטנו לתת לגרמנים לשחק ולצאת החוצה וזה השתלם".

 

המאמן הגרמני אנדרה שוברט הודה: "הם הפתיעו אותנו. היינו בטוחים שהם ילחצו אותם עמוק בחלק המשחק שלנו, אבל קרה ההיפך. הם פיתו אותנו לצאת החוצה. למרות ההפסד שיחקנו כדורגל טוב". 

 

טוראן. בישול נפלא של ניימאר הוביל ל-1:1 (Gettyimages)

 

ארדה טוראן גילה בסיום: "לואיס אנריקה אמר לי לפני שנכנסתי לחפש את השער. זה היה משחק קשה מאוד עבורנו, אבל הפגנו יכולת טובה במחצית שנייה". גם אנדרס אינייסטה החמיא לקשר הטורקי כשאמר כי השקעתו על המגרש והשפעתו על הסובבים אותו הייתה לא פחות חשובה מהשער שכבש.

 

השוער מארק-אנדרה טר-שטגן שגדל במנשנגלדבאך מגיל 14 והחל לשחק תחילה כחלוץ, קיבל אישור להישאר בגרמניה ללילה נוסף ולהיפגש עם חבריו לשעבר. "הייתי מרוכז במשחק. לחברים יש תמיד זמן אחרי זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי