שלחו מסר: רונאלדו וזיזו הצטלמו יחד בדורטמונד

|

כוכב ומאמן ריאל שידרו עסקים כרגיל. זיזו לגבי ה-2:2: "תוצאה קשה לעיכול"

(גודל טקסט)

"ריאל מדריד עם פנים אחרות", זו הכותרת שבחר העיתון "אס", שהביע שביעות רצון מהתוצאה של הבלאנקוס בדורטמונד. אז נכון, אלופת אירופה אמנם סגרה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, אבל אי אפשר לקרוא ל-2:2 בזיגנל אידונה פארק תוצאה רעה.

מעבר לנקודה החשובה, ריאל קיבלה בחזרה את כריסטיאנו רונאלדו. הסופרסטאר גילה יכולת טובה ומצא את הרשת ראשון במשחק. לאחר מכן, רונאלדו נצפה לוחץ את ידו של זינדין זידאן – תמונה שנועדה כנראה לשלוח מסר לתקשורת שעוררה סערה עקב חילופו של הכוכב בשבת האחרונה. אגב, זידאן רשם משחק 20 ברציפות ללא הפסד.

 

 

למרות ההישג, זידאן לא ממש יצא מרוצה. "השחקנים היו נהדרים, אבל התוצאה קשה לעיכול בגלל שהגיע לנו יותר", הסביר מאמן הבלאנקוס. "יחד עם זאת, זו לא תוצאה רעה", הוסיף הצרפתי, "אני גאה במשחק שהצגנו, אבל זה מצער שזה כבר תיקו שלישי ברציפות שלנו. לספוג שלוש דקות מהסיום זה כואב, במיוחד לאור ההשקעה הגדולה של השחקנים".

 

זידאן לקח הימור מסוים, כאשר החליט להשיב את קיילור נבאס שהחלים מפציעה לבין הקורות בפעם הראשונה העונה דווקא למפגש הקשה בגרמניה. השוער מקוסטה ריקה גם היה אחראי במידה מסוימת לשער השוויון של אובמיאנג בדקה ה-43 אחרי הדיפה לא טובה, והוא לא ניסה להסתתר.

 

"זה ברור שעשיתי טעות בשער הראשון", אמר נבאס בסיום, "הבעיטה הפתיעה אותי וקיבלתי החלטה לא נכונה שעלתה לנו בשער. נעבוד קשה שזה לא יקרה שוב. שמח לחזור אחרי כמה חודשים בחוץ".

 

"הרגשה נהדרת", שורלה (AFP)

 

"התוצאה הוגנת", הודה חאמס רודריגס והוסיף: "רצינו לנצח, אבל דורטמנד הייתה טובה וזה מגרש קשה. עכשיו אנחנו חייבים לנצח ביום ראשון בליגה נגד אייבר. באופן אישי, מה שאני רוצה זה לעזור לקבוצה מהיום שהגעתי". דנילו סיכם: "אנחנו יותר עצובים משמחים, כי היינו קרובים לניצחון". 

 

בצד השני, למרות שאיבדה שתי נקודות במשחק ביתי, דורטמונד יכולה הייתה לצאת מרוצה לאחר שהשיגה שוויון בדקה ה-87. כובש השער הדרמטי, אנדרה שורלה, סיפר: "התחלנו טוב אבל קיבלנו החלטות מוטעות בשליש האחרון. אבל אם אתה פעמיים חוזר מפיגור מול ריאל מדריד, זה נותן הרגשה טובה. זה יעזור לקבוצה לצמוח ביחד".

 

התחושה החיובית לא נעצרה אצל שורלה. "ברור שאני מרוצה", הוסיף מאמן דורטמונד תומאס טוכל. "זה היה קשה מאוד לחזור פעמיים מפיגור נגד יריבה ברמה כל כך גבוהה. אנחנו יכולים עוד להשתפר ולכן אנחנו לא מאושרים לגמרי מהתיקו. הגיע לנו לפחות תיקו ולכן אנחנו מרוצים. יש לנו שחקנים צעירים שעוד צריכים ללמוד".

 

לוקח אחריות. נבאס אחרי הספיגה הראשונה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי