סילבה: כדי לעבור את בארסה צריך להתפלל

תיאגו סילבה מול ניימאר. פנטסטי
תיאגו סילבה מול ניימאר. פנטסטי | צילום: gettyimages

בלם פ.ס.ז' התייחס לעומק הקטלוני לקראת המפגש (שלישי, 21:45)

(גודל טקסט)

שלב שמינית הגמר של ליגת האלופות ייצא מחר (שלישי) לדרך עם משחק גדול בדיוק כמו שחובבי הכדורגל אוהבים. פריז סן ז'רמן תארח את ברצלונה לקרב ענקיות בפארק דה פרינס, ובלמה של הקבוצה הצרפתית התראיין ל"מונדו דפורטיבו" לקראת המשחק: "כדי לעבור את הטריו בחוד של בארסה צריך להתפלל לאלוהים. נגד שחקנים כאלה אתה לא יכול לנשום לדקה". 

הקפטן של פ.ס.ז', שהיה קרוב למעבר לברצלונה בעבר הודה: "אשקר אם אני לא מדמיין לפעמים איך זה לשחק לצידם של ליאו מסי, לואיס סוארס, ניימאר ואינייסטה. למעשה אני אוהד של אינייסטה". 

אחת המטרות המרכזיות של סילבה תהיה לעצור את מסי. הפרעוש נמצא בכושר נהדר והבלם בהחלט מודע לכך: "הוא תמיד מסבך לנו את החיים. הוא המאסטרו של הקבוצה והוא מניע אותה בדרך בה הוא רוצה. היום הוא משחק יותר כפליימייקר בחלק מהמשחקים וגם משם הוא כובש. עם כל שטח קטן שאתה נותן לו הוא עושה בלאגן ברחבה ואתה לא יכול לעצור אותו. הוא שחקן עם מהירות מסחררת ובלתי צפוי לחלוטין. מסי הוא המורה, לואיס סוארס המטאדור וניימאר פנטסטי". 

פעמיים הודח נגד ברצלונה. סילבה (gettyimages)

עד כה שיחק נגד ברצלונה ארבע פעמים. פעם במדי מילאן ועוד שלוש במדי פ.ס.ז', ופעמיים הודח בנוקאאוט, מחר יהיה משחקו החמישי נגדם בשנים האחרונות. "עם מילאן ניצחנו משחק אחד את ברסה 2:3, אבל לא שיחקתי. אני מרגיש שאנחנו מוכנים לשחק נגדם כי עשינו פתיחה טובה ל-2017, אבל כדי לנצח את בארסה אתה צריך להיות בכושר של יותר ממאה אחוז ולא לעשות טעויות. חשוב מאוד לא לספוג שער בבית". 

"לדעתי אנחנו ברמה עולמית" המשיך הברזילאי, "למרות שלא שיחקנו בגמר האלופות אף פעם. אנחנו צריכים להגיע לפחות לחצי הגמר. שלוש שנים רצופות עלינו לרבע וכמה פעמים ברצלונה עצרה אותנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי