נעצר חשוד עיראקי במתקפה על האוטובוס של דורטמונד

האוטובוס של דורטמונד
האוטובוס של דורטמונד | Gettimages

מתגברת ההערכה שמדובר בטרור איסלמי, מרקל שוחחה עם ואצקה

(גודל טקסט)
 משטרת גרמניה קיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים נוספת על החקירה המתנהלת בעקבות הפיצוץ שהיה אתמול סמוך לאוטובוס של בורוסיה דורטמונד. לפי המידע שמסרה המשטרה חשוד אחד ממוצא עיראקי בן 25  נעצר. חשוד נוסף הוא גרמני בן 28. בין המטענים  היו שתי פצצות שהכילו מטבעות ומרכיבים של ברזל אשר העצימו את הפיצוץ שהשפיע למרחק של מאה מטר. בדירות של שני חשודים נערך חיפוש. דובר של התובע הכללי המנהל את החקירה מסר שמדובר כנראה בפעולה של האסלאם הקיצוני.

הקנצלרית אנגלה מרקל הביעה את תמיכתה בדורטמונד ושוחחה עם היו"ר האנס-יואכים ואצקה. היא אמרה: "זה דבר מצוין שהקבוצה לא נכנעה לטרור ותשחק למרות הנסיבות". בנוגע למארק ברטרה, הוריו של השחקן התראיינו בספרד על הפציעה של בנם. האב חוסה והאמא מונסרט אמרו שרווח להם אחרי שבנם עבר את הניתוח בצורה טובה. "דיברנו איתו והוא אמר לנו להיות רגועים", אמר האב והוסיף: "יש לו כאבים רק בראש. דבר ראשון שהוא שמע היה פיצוץ גדול. בהתחלה כאב לו הראש ואחר כך הרגיש כאב ביד. הוא לא ידע מה קרה. אחרי חמש דקות הוא התאושש לאחר שהיה קצת מטושטש". 


 

 

אימו אמרה: "דיברנו כמה דקות. מארק שתק ולכן נרגענו". גם סבתו של השחקן התייחסה לפגיעה בנכדה: "שוחחתי איתו ולמרות שהוא בסדר אני עדיין מפחדת עליו". בדורטמונד מקווים כעת שברטרה יחזור עוד לפני סיום העונה לשחק כרגיל.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי