ה"בילד": "באיירן עפה ולא בגלל טעויות"', נוייר סיים את העונה

נוייר
נוייר | Gettimages

הבווארים רותחים. וידאל: "אסור שמשחקים יוכרעו ככה, זה חשוד". השוער נפגע בקרסול. וגם: הציוצים הכועסים ברשת

(גודל טקסט)
תסכול רב בבאיירן מינכן לאחר ההדחה מהאלופות. בגרמניה זעמו על השופט ההונגרי ויקטור קאשאי שאישר שער של כריסטיאנו רונאלדו מעמדת נבדל והביא לניצחון של ריאל 2:4 בהארכה.


בבאיירן דיברו על עוד טעויות שהיטו את הכף לזכות הבלאנקוס וטענו: "השופט שדד אותנו". שחקן העבר הקולומביאני, פאוסטינו אספרייה, צייץ בצורה חריפה: "מספיק עם כל השודים האלה של ריאל מדריד. הם חבורה של עכברים".



ה"בילד" כתב: "יש הרגשה מרה מאוד אחרי המשחק. באיירן עפה, אבל לא בגלל הטעויות שלה. השופט ההונגרי הרג אותנו". גם שוער העבר יינס להמאן צייץ: "איזה רמאות". מנולו לאמה פרשן "רדיו קופה" הספרדי צייץ: "קאשאיי הוא כנראה האח של דניז אייטקין השופט מהמשחק של פאריס סן ז'רמן. לריאל מדריד וברצלונה אין מה להתלונן".


"רונאלדו המלך של אירופה", "מר אלופות"


לא רק הטעות על השער אלא גם טענות על ההרחקה של ארתורו וידאל בצהוב שני היו בצד הגרמני.  יו"ר באיירן, קרל-היינץ רומינגה סיפר שחדר ההלבשה של באיירן נראה לאחר המשחק כמו חדר טראומה. 
הכעס במינכן היה עצום. בספרד מדווחים שטיאגו אלקנטרה, רוברט לבנדובסקי וארתורו וידאל הגיעו לחדר ההלבשה על מנת להטיח קללות בשופטים ושוטרים הפרידו בין הניצים.


במקביל, מנואל נוייר שרק שב מפציעה, סובל מפגיעה בקרסול וייעדר עד תום העונה. "הוא נפצע וייעדר עד סיום העונה", מסר יו"ר המועדון קרל היינץ רומיניגה.


המאמן קרלו אנצ'לוטי אמר בסיום: "לשופט היה משחק גרוע נקודה. היתה לו הופעה הרבה יותר גרועה מאשר שלנו. לא יכול להיות שטעויות כאלה יכריעו משחק ברמה הזאת. שיחקנו טוב. הגיע לנו יותר והיו החלטות שגרמו לנו נזק. ארתורו וידאל לא היה צריך להיות מורחק בשני צהובים, שני שערים של רונאלדו היו בנבדל ולא אחד".



שימוש בווידאו
: "ברבע הגמר אתה צריך לשלוח שופט עם יכולת שיפוט טובה יותר או להכניס את טכנולוגיית הווידאו. בעונת 2017/18 ישתמשו בזה גם בבונדסליגה אז הגיע הזמן שגם באלופות. במשחקים רבים יש חילוקי דעות, אבל כאן ברור לכולם שאלה היו טעויות קשות נגדנו. דיברתי עם השופטים ואמרתי להם שהיה להם משחק טוב", הוסיף בגיחוך.


3⃣0⃣ – With an average age of 30 years & 116 days, Bayern sent out their oldest starting 11 in their CL history. Experience. #RMAFCB#UCLpic.twitter.com/nOFmKpVOUW

— OptaFranz (@OptaFranz) 18 באפריל 2017



ההישג של ריאל מדריד
: "אני מחבב אותם מאוד. אני אוהד שלהם ואם עברו אותנו אני מאחל להם הצלחה בחצי".


היכולת של מנואל נוייר
: "הוא שיחק נפלא בשני המשחקים. זה לא קל לבוא לכאן ולנצח ב-90 דקות והוא עצר את כרים בנזמה ועוד הזדמניות בזמן החוקי של המשחק".


ארתורו וידאל
שהורחק כאמור זעם: "כזה שוד לא יכול להתרחש בליגת האלופות. אחרי החלטות כאלה גורמות לחשד בכשירות של המשחק. רצינו לעלות לחצי וטעויות כאלה של השופט גרמו לנו לכעס אדיר. בגלל הטעויות שלו עפנו מאירופה".



לאם ואלונסו, פרידה עצובה (AFP)


לקפטן פיליפ לאם זו היתה פרידה עצובה מליגת האלופות:  "בכל הקשור להחלטות השופט לא היה לנו מזל היום. זה כואב להיות מודחים בצורה כזאת".


ג'רום בואטנג
ששב מפציעה אבל לא מנע את ההדחה סיכם: "איך אפשר לא להיות עצובים כשאתה סופג שני שערים מנבדל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי