בונוצ'י חגג: יובנטוס היא הצמרת של אירופה, בוגרים יותר מ-2015

יובנטוס
יובנטוס | AFP

הגברת הזקנה בגמר שני תוך שלוש שנים. אלגרי: "יש לנו סיכוי טוב לזכות". דיבאלה: "רוצה להיות משמעותי יותר במשחקים שנותרו". גליק יורחק?

(גודל טקסט)
יובנטוס חגגה אמש (שלישי) העפלה שניה לגמר ליגת האלופות בתוך שלוש עונות. אם הייתם צריכים חותמת לתהליך המרשים שעוברת הגברת הזקנה – הנה עוד גושפקנא.


"קוריירה דלו ספורט" כתב: "יובנטוס גאלקטיקו", "טוטו ספורט" החמיא בכותרת גדולה "פאבולוסו" (נפלא). מסימיליאנו אלגרי טען בסיום: "יש לנו הזדמנות ענקית לזכות הפעם בתואר. אני מאושר עבור הבחורים, אבל ממחר אנחנו חייבים להיות מפוקסים, כי לא זכינו עדיין בשום תואר. אני לא לוקח לעצמי קרדיט על ההצלחה, כי אני נהנה מכל רגע. אני אפילו נהנה יותר באימונים מאשר במשחקים".



הדריכה של קמיל גליק על גונסאלו היגוואין: "השער שספגנו והעבירה של קמיל גליק העירו אותנו. למדנו שהמשחק לעולם לא נגמר, ועלינו להיות מרוכזים בקרן ולא לתת לשער הזה להיכנס".


יעגכ
יסתיים בהנפה? (AFP)


הפסד בגמר ככישלון: "יש לנו סיכוי טוב לזכות. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים, לשמור טוב יותר על הכדור. יש לנו משחקים מכריעים שיכולים להעניק לנו שלושה תארים".


בלם יובנטוס, לאונרדו בונוצ'י, דיבר על מלחמה ענקית בגמר: "השגנו תוצאה ענקית ונלך לקרדיף לתת את המשחק של החיים. זה דבר גדול שאנחנו נלחמים בשלוש חזיתות (אליפות, גביע ואלופות). הפעם הקודמת שעלינו לגמר זו היתה הפתעה, אבל עכשיו זו עובדה שיובנטוס בצמרת של אירופה. זו המציאות. חבל שספגנו שער בגלל שהוא היה אחרי מהלך מעצבן. הם שלטו רק עשר דקות וכבשו מזה שער. בגמר אסור שזה יקרה. יש לנו קבוצה בוגרת יותר מאשר היתה בברלין 2015".



קמיל גליק שבצורה מכוערת דרך על היגוואין אמר לטלוויזיה הפולנית: "כנראה שהגיע לי כרטיס אדום". בלם העבר פרנק לבוף התייחס לדריכה: "אני אוהב את גליק כשחקן, אבל אני חושב שמגיע לו שיורחק לחמישה משחקים". עמנואל פטי הוסיף: "תודה לגליק על הפאול. כבר התחלנו להירדם במחצית השנייה".



סב
בונוצ'י יודע מה זו צמרת (AFP)


למרות הגולאסו שלו, דני אלבס שגם חתום על הבישולים להיגוואין במשחק הראשון ולמנדז'וקיץ' בגומלין הצהיר: "אני מעדיף לבשל שערים מאשר לכבוש. אם אני מבשל עוד מישהו שמח על השער חוץ ממני. זה היה כיף לכבוש שער כזה בגלל שלא יוצא לי לכבוש הרבה שערים כאלה".


פאולו דיבאלה שלא הרשים והוחלף אמר: "המאמן כעס עלינו על השער שספגנו, כי כאשר קורה משהו שהוא לא אוהב הוא מתעצבן. זה היה לילה קסום לכולנו. אני מקווה להיות יותר טוב במשחקים הבאים ויש לנו עוד כמה משחקים חשובים מאוד". 



ג'אנלואיג'י בופון ניגש בסיום המשחק ובמחווה מרגשת חיבק את קיליאן אמבפה שניסה ללא הרף להכניע אותו בשני המשחקים והצליח פעם אחת. אמבפה אמר: "למדתי מיובנטוס. ננסה לחזור בשנה הבאה יותר מנוסים ומאורגנים. עשינו ליובנטוס חיים קשים, אבל זה כנראה לא מספיק לעבור קבוצה כזו".


#Juve, scatta la festa social: i giocatori, le wags e… la Figc #roadtocardiffhttps://t.co/O31JlBOrxx#serieA#juventuspic.twitter.com/bL93hKw7f0

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) May 9, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי