מאמן הונבד: "זה יהיה נס אם נעבור את הפועל ב"ש"

אריק ואן דר מייר
אריק ואן דר מייר | אתר רשמי

מאמן ההונגרים מנמיך ציפיות לקראת צמד המפגשים במוקדמות ליגת האלופות מול ברק בכר ושחקניו: "יודע שלא נותנים לנו סיכוי". 200 אוהדים אדומים יזכו לתמוך בקבוצה במשחק החוץ

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע תפגוש בעוד שמונה ימים את אלופת הונגריה, בודפשט הונבד, בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות וההכנות בשני הצדדים צוברות תאוצה.

בעוד לאימוני האדומים הצטרף אתמול הקשר הספרדי איסק קואנקה, שיש לציין טרם נרשם באופ"א, בצד ההונגרי הביטחון לא בשמיים והמאמן ההולנדי אריק ואן דר מייר החל להנמיך ציפיות: "אם מסתכלים על החוזק של היריבה, הניסיון האירופי שלה גם בשלב הבתים והעובדה שבניגוד אלינו היא רגילה לקצב של שני משחקים בשבוע ולנסיעות, הייתי אומר שאם נעבור זה יהיה נס". 

ההולנדי התייחס לקודמו בתפקיד: "מרקו רוסי עשה עבודה פנטסטית והאליפות הייתה נס… אני רוצה כדורגל יותר התקפי, רוצה ללחוץ את היריבה ואני חושב שאפשר לעשות את זה עם השחקנים הקיימים. אנחנו בכיוון הנכון. אני מרוצה מאיך שהדברים מתקדמים, כולם משדרים על אותו גל. תהיה לנו קבוצה חזקה. אני רוצה שנשחק כדורגל יפה בשביל האוהדים. לא רוצה שנחכה לכדור, אלא שנתקוף את היריבה, נכבוש וכמובן נביא תוצאות. אני לא אוהב 0:1 בכדורגל מכוער". 


שחקני הפועל באר שבע. "נס אם נעבור אותם" (מאיר אבן חיים)

ואן דר מייר הוסיף לסיום לקראת צמד המפגשים מול ברק בכר ושחקניו: "המטרה היא לסיים את העונה במקום הכי גבוה שאפשר בליגה ובגביע, אבל אירופה לא פחות חשובה. אני יודע שאתם לא נותנים לנו סיכוי בליגת האלופות, אבל ראינו ניסים בכדורגל". 

המשחק הראשון כאמור ייערך בישראל בשבוע הבא, אבל הבוקר הפועל באר שבע הודיעה על הגרלה בין מנויי הקבוצה על 200 כרטיסים למשחק החוץ. ההונגרים כידוע נענשו במשחק ללא קהל על ידי אופ"א, אולם הותר לאלופת ישראל למכור 200 כרטיסים להתמודדות ולאחר הגרלה הם יחולקו בין אוהדים, ספונסרים ומשפחות השחקנים.


ברקת. קיבלה עם הקבוצה את אות הנגב (רשמי)

בתוך כך, המועדון והנשיאה אלונה ברקת קיבלו היום את "אות הנגב" במסגרת ציון יום הנגב בכנסת. בכנס המיוחד בו נכחו בין היתר שר הפנים ופיתוח הנגב והגליל אריה דרעי, ראש עיריית ב"ש רוביק דנילוביץ', וחברי הכנסת עפר שלח, מיקי לוי, יעקב מרגי, אורן חזן ויעקב פרי, אלונה ברקת ומשפחתה, ברק בכר, נציג השחקנים מאור מליקסון והנהלת הקבוצה.

ברקת אמרה במעמד קבלת האות: "אנחנו עוברים מסע מופלא בזכות אנשים מדהימים: השחקנים, הצוות, והאוהדים המדהימים שלנו. בארץ אנחנו שגרירים של הנגב ובחו"ל אנחנו שגרירים של מדינת ישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי