אלחמיד על סף סיכום בב"ש, קואנקה עשוי לשחק נגד מאריבור

אלחמיד
אלחמיד | דני מרון

ייתכן שהקשר ייכלל בסגל ביום רביעי בפלייאוף ליגת האלופות, בעוד בכר לא צפוי לסכן את איינבינדר. בלם מ.ס אשדוד צפוי להצטרף תמורת חלאיילה, גם עזיבת בראון על הפרק. הסלובנים נחתו בארץ

(גודל טקסט)
בהפועל באר שבע לא נותנים לפציעתו של מיגל ויטור להעיב על ההכנות לקראת המנה הראשונה בפלייאוף ליגת האלופות, ביום רביעי מול מאריבור הסלובנית (21:45). כזכור, ממצאי בדיקת ה-MRI שעבר הבלם הפורטוגלי הדגימו פגיעה ברצועה הצולבת בברכו הימנית, מה שמציב סימן שאלה לגבי כשירותו בעתיד הקרוב.


מלבד ויטור ושאר הפצועים, ביניהם אורן ביטון ובן שהר, תיאלץ האלופה להסתדר ביום רביעי גם בלי מיכאל אוחנה המורחק. את מקומו של הבלם הפורטוגלי צפוי למלא לואי טאהא, שתורגל בהרכב במשחק אלוף האלופים ביום חמישי האחרון, ואף התכבד בכיבוש השער השלישי בניצחון 2:4.




החדשות הטובות הגיעו מכיוונו של הקשר דן איינבינדר שנפגע במפשעה, אולם דיווח על שיפור ניכר במצבו. ההערכה במועדון היא כי ברק בכר לא יסכן אותו וישלח לדשא את מהראן ראדי. בחוד ההתקפה צפוי לפתוח מוחמד גאדיר שנמצא ב'פורמה', כשעל הספסל ימתין להזדמנות תומאש פקהארט. התאקלמותו של החלוץ הצ'כי, שעשה את הסיפתח באלוף האלופים, מעודדת את הצוות המקצועי.


עוד סיבה לחיוך מסוים סיפקו שניים מן הפצועים הוותיקים, איסק קואנקה וניב זריהן, שהחלו לערוך אימונים מלאים. שניהם צפויים לעמוד לרשות הצוות המקצועי. הערב הגיעו נציגי אופ"א לאצטדיון "טרנר" והחלו בהכנות האחרונות שלו לקראת משחק הפלייאוף, הנחשב לחלק ממפעל ליגת האלופות – ועל כן ימותג בהתאם, בניגוד למשחקי שלב המוקדמות.


 

————————– הכנות אחרונות בטרנר עם נציגי אופ"א שממתגים את המבצר, עוד יומיים… #ChampionsLeague צילום: אצטדיון טוטו טרנר

A post shared by אצטדיון טוטו באר שבע ע"ש טרנר (@ternerstadium.co.il) on



עסקת אלחמיד צפויה להיסגר ב-24 השעות הקרובות (נדב צרפתי)
בעוד הראש של הפועל באר שבע נמצא במשחק מול מאריבור, נראה כי עסקת העברתו של חאתם עבד אלחמיד לבירת הנגב תיסגר ב-24 השעות הקרובות, כך העריכו במ.ס אשדוד. עוד סבורים באשדוד כי נוכח הקשרים הטובים בין משפחת ברקת, בעלי הפועל ב"ש, לג'קי בן זקן, בעלי אשדוד, רצונו של הבלם בן ה-26 להתקדם והצורך הנואש של ב"ש בבלם לאור פציעתו ברצועה הצולבת של מיגל ויטור, תיסגר העסקה.


הערב ערך השחקן את חלק מאימון הקבוצה בצד, בשל העומס המנטלי בו הוא נמצא נוכח סאגת מעברו לאלופת המדינה. מי שככל הנראה יעשה את הדרך צפונה לאצטדיון ה-י"א הוא הוא חלוץ הפועל ב"ש אמיר חלאיילה, כשגם הקשר וובה בראון עשוי להיות חלק מהעסקה. עדיין לא ברור אם גם הבלם לואי טאהא יעשה את הדרך ההפוכה. באשדוד העריכו שלב"ש יהיה קשה לוותר עליו בעקבות הפציעה של ויטור, שגם במקרה שאלחמיד יצטרף לברקת יהיו בסגל שני בלמים בלבד יחד עם שיר צדק ואת מתן אוחיון שמסוגל לשחק בעמדה זו. 




אלחמיד. באשדוד מקלים עליו בשל המו"מ


מאריבור נחתה בישראל: "קבהא סיפר עליהם כאילו הם ריאל מדריד"

מאריבור נחתה בשעות הצהריים (שני) בישראל לקראת המשחק הראשון מבין שניים מול הפועל באר שבע בפלייאוף ליגת האלופות (רביעי, 21:45).


הקבוצה הסלובנית הגיעה לישראל עם סגל של 23 שחקנים ולטענת התקשורת המקומית החליטה להגיע מוקדם ככל האפשר כדי להתרגל לתנאים בארץ ובעיקר למזג האוויר. לעומת זאת באתר הרשמי של המועדון נאמר שההחלטה להקדים היא בגלל אורך הטיסה. בסגל נכללים כל כוכבי הקבוצה כולל שחקן הרכש החדש מרטין מילץ, לוקה זהוביץ' והסקורר הברזילאי מרכוס טבארס. השוער מטקו אוברדוביץ' מורחק.

The team is off to Israel to face @HBS_FC in the #UCL play-off. pic.twitter.com/q1K74FyTfQ

— NK Maribor (English) (@nkmaribor_en) 14 באוגוסט 2017



המגן מיתייה וילר אמר: "דיברנו עם מרואן קבהא והוא שיבח את הפועל ב"ש כאילו הם ריאל מדריד, אבל אנחנו נראה מה יהיה. ראיתי בשנה שעברה שהם הדיחו את אולימפיאקוס וניצחו פעמיים את אינטר אז משהו בהצהרה שלו נכונה". עם הקבוצה הגיעו מספר מועט של אוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי