מרוואן קבהא נחוש להוכיח לאלישע לוי נגד באר שבע שמקומו בנבחרת ישראל

מרואן קבהא
מרואן קבהא | אתר רשמי

השחקן הגיב לדבריו של מאמנו שאמר כי צריך להפנות את שאלת זימונו לנבחרת לאנשים המתאימים. דרקו מילאניץ התייחס למשחק מול הפועל באר שבע בטרנר בשלב הפלייאוף (רביעי, 21:45): "הסיכויים שווים לשתי הקבוצות"

(גודל טקסט)
פלייאוף ליגת האלופות ייצא לדרך כבר הערב (שלישי), אבל עבורנו המנה המרכזית תגיע רק מחר כאשר הפועל באר שבע תארח את אלופת סלובניה מאריבור למפגש הראשון מבין שניים בקרב על שלב הבתים היוקרתי.


מרואן קבהא העביר הערב (שלישי) מסר למאמן הנבחרת כשהתייחס להתעלמות המתמשכת ממנו. קבהא הגיע עם מאריבור לטרנר, ובפתיחת האימון המסכם התייחס לדבריו של מאמנו, דרקו מילאניץ', בעניינו. המאמן הסלובני אמר במסיבת העיתונאים שאת השאלה מדוע הקשר הישראלי שלו לא מוזמן לסגל הנבחרת בארצו, יש להפנות לגורמים המתאימים. "את התגובה שלי כולם יראו במשחק ביום רביעי", אמר קבהא.

 



מילאניץ' המשיך: "אני חושב שלשתי הקבוצות יש סיכויים שווים להגיע לשלב הבתים. אנחנו מתחילים מאותה הנקודה ושתי הקבוצות טובות מאוד".


השחקן המסוכן ביותר ב"ש: "קשה לבחור כי כמו שאמרתי אנחנו משחקים נגד יריבה טובה, קשה לי להצביע על שחקן בודד כי אנחנו צריכים לחשוב עליהם כקבוצה שלכל שחקן יש את האיכויות שלו. הם מסוכנים בעיקר בהתקפה".



מילאניץ'. לא חושב שאחת הקבוצות פייבוריטית (Gettyimages)


ההכנות:
"אין לנו התלבטויות לגבי ההרכב שיפתח מחר. אני לא מתכוון לגלות הכל ואנחנו צריכים לשמור על חלק מהסודות שלנו ולעשות הכל כדי לנצח את היריבה".


הרושם מישראל:
"שום דבר לא הפתיע אותי פה. באנו יום אחד מוקדם יותר רק כדי לוודא שתהיה לנו הכנה ראויה למשחק. חם פה מאוד במהלך היום, אבל בערב הטמפרטורה יותר נורמלית ויותר מתאימה למשחק כדורגל. התכוננו היטב למשחק מחר. נשחק מחר מול קבוצה טובה שיהיו לה הרבה אוהדים שידחפו אותה באצטדיון".


מרוואן קבהא:
"מרוואן גילה לי כמה דברים על הקבוצה שאתה לא יכול לדעת כשאתה רק רואה את המשחק ולא נמצא שם. הוא מאוד חשוב לקבוצה, לשחקנים ולי. יש לו אופי מיוחד שאנחנו צריכים בקבוצה וטוב למאריבור מאוד שמרואן משחק בה. הוא שחקן חשוב מאוד ואנחנו בונים חלק מהמלכים שלנו סביבו".



קבהא. שחקן חשוב מאוד במאריבור (אתר מאריבור)


קפטן הקבוצה מרקוס טבארס התייחס גם הוא למשחק: "האווירה טובה מאוד. אנחנו מקווים לחזור עם תוצאה טובה לסלובניה", אמר הברזילאי וכנשאל על הקשר שלו לישראל בה הוא אוהב לבקר הוסיף: "ירושלים היא עיר הקודש בשבילי, אני נוצרי ומאמין בתנ"ך וזה הקשר שלי לישראל. אלוהים נמצא בכל מקום ואני מקווה שיעזור לנו"



מוקדם יותר התייחס גם מרואן קבהא, קשרה הישראלי של מאריבור בשנתיים האחרונות, למפגש עם קבוצתו של ברק בכר. כבר עם נחיתתו אתמול בנתב"ג התקבל קבהא על ידי משפחתו וחבריו הקרובים.



"הם עשו לי הפתעה כשהגיעו לשדה התעופה וזה היה מאוד נחמד", סיפר לתקשורת הסלובנית, "להיפגש עם המשפחה והחברים זה תמיד מיוחד, בעיקר כי התגעגעתי ואני שמח שהם יוכלו להגיע למשחק".



קבהא ומאריבור חוגגים. "צפיתי בב"ש בשנתיים האחרונות"


קבהא כמובן עורר עניין רב בתקשורת הסלובנית בשל הגעתו מישראל ועל היריבה הפועל באר שבע אמר: "אני מכיר את הפועל באר שבע, חצי מהקבוצה שיחקה איתי או נגדי במהלך הקריירה ובשנתיים האחרונות ראיתי כמעט את כל משחקיה. סיפרתי למאמן שלי כל מה שאני יודע, אסור לנו לשכוח שסלטיק, אולימפיאקוס ואינטר נוצחו על ידם. נצטרך להילחם עם כל הלב ולשחק כקבוצה כדי לרשום תוצאה טובה והישג גדול". עד כמה שידוע, מקומו של הישראלי של מאריבור לא מובטח בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי