אלכסנדר-ארנולד מאושר: היו לי ביצים לעשות את זה

טרנט אלכסנדר-ארנולד
טרנט אלכסנדר-ארנולד | AFP

המגן הצעיר של ליברפול חגג את השער הענק ב-1:2 על הופנהיים בפלייאוף ליגת האלופות, קלופ: הוא הגיבור הקטן שלנו". המאמן בן ה-30 של הקבוצה הגרמנית: "קלופ לא מסוגל לפרגן לנו"

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

ליברפול עשתה אתמול (שלישי) צעד חשוב לקראת הופעה בשלב הבתים. למרות חסרונו של פיליפה קוטיניו והפציעות של אדם ללאנה ודניאל סטארידג' שלף יורגן קלופ את הקלף הסודי שלו כאשר שיתף את טרנט אלכסנדר-ארנולד שכבש בבכורה שלו באירופה בבעיטה חופשית נפלאה והרגיע את מאמנו בדרך ל-1:2 חשוב על הופנהיים שהרשימה בהופעתה הראשונה אי פעם במפעל אירופי.

אלכסנדר-ארנולד היה גם אשם באופן חלקי בשער של הופנהיים בסיום, אבל יורגן קלופ היה מאושר שהילד בן ה-18 כבש: "הוא הגיבור הקטן שלנו. מרגש אותי יותר שיש לילד בן 18 את האומץ לבעוט כדור כזה מאשר הטעות הקטנה שלו בסיום. אני אמרתי לו לנסות לכבוש בבעיטה החופשית. אולי זה עוזר כשהמנג'ר אומר לך 'תעשה את זה'", אמר הגרמני. זו הייתה הפעם התשיעית בלבד בה פתח במדי ליברפול, רק בגלל שהמגן הבכיר נתניאל קליין פצוע. קלופ הוסיף: "אם מישהו היה אומר לי שננצח בהפרש של שער אחד שער, מצדי שהיינו מנצחים 7:8".

אלכס-ארנולד הפך לשחקן השלישי הכי צעיר שכבש במדי ליברפול באירופה – בגיל 18 ו-312 ימים רק אחרי מייקל אואן (17 ו-276 יום) ודיוויד פיירקלאף (18 ו-303 יום): "זה דבר שעשוי מחלומות לעשות את הבכורה שלך באירופה עבור המועדון בו גדלת ועוד לכבוש כזה שער. היו לי ביצים לעשות את זה. אני אף פעם לא מרים את היד, אבל היה לי את האומץ לעשות את זה".

"דיילי מייל" צירף תמונה של אלכסנדר-ארנולד כשהיה בן 10 ב-2009. הוא היה הקמע של הקבוצה במשחק ליגה של ליברפול ועמד ליד הקפטן אז ג'יימי קארגר באנפילד. גיבור נוסף הוא השוער סימון מיניולה שהדף פנדל רביעי מתוך שבעה אחרונים שנבעטו לעברו.

יוליאן נאגלסמן. התעצבן על קלופ (AFP)
יוליאן נאגלסמן. התעצבן על קלופ (AFP)

הופנהיים ששיחקה לא רע בכלל החמיצה פנדל בתחילת המשחק שהיה יכול לשנות את כל הסיפור. המאמן הצעיר שלהם יוליאן נאגלסמן (30) אמר: "קלופ אמר שהם איפשרו לנו לשחק במקומות שלא היינו אמורים לשחק שם. ברור, הוא חייב להגיד את זה. הוא לא יכול להגיד פשוט שהיינו טובים יותר ולנו היו ההזדמנויות הכי טובות לכבוש. אם אנדריי קראמריץ' לא היה מחמיץ כל המשחק היה יכול להשתנות. לא היינו הקבוצה הכי גרועה על כר הדשא, אבל היינו חסרי מזל. יש לנו עדיין סיכוי. עבורי זה לא משנה אם משחקים בבית או בחוץ".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי