קבאני: שיחקתי עם חלוצים אחרים, כאן זה משהו אחר

פ.ס.ז'
פ.ס.ז' | AFP

אירופה מתרגלת ל-MCN של פ.ס.ז': "משחק מושלם", הודה החלוץ הוותיק מבין השלישייה. אל חלאיפי: "מאושר, ההתחלה האידיאלית". סלטיק תעמוד לדין בעקבות פריצת אוהד למגרש וניסיון תקיפה באמבפה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
פאריס סן ז'רמן דרסה אמש (שלישי) 0:5 את סלטיק בפתיחת ליגת האלופות ובקלילות יתרה. כן, בשביל זה הביאו את ההתקפה היקרה בעולם בראשות ניימאר ובתוספת של קיליאן אמבפה. אירופה מתרגלת ל-MCN החדש ומתחילה לפחד.


"זו פאריס המשפיעה", כונה המשחק בל'אקיפ שיצא מרוצה מערד שכולו רמז לעתיד ורוד בעיר האורות. "זה היה משחק גדול, שמרנו על ריכוז כל 90 הדקות. גם בהתקפה, אבל גם בהגנה. משחק מושלם, כזה שבגללו אנחנו כאן", אמר בחיוך אדינסון קבאני.




ההתקפה העוצמתית: "שיחקנו בקבוצות אחרות עם חלוצים אחרים, אבל כן זה שונה. אני מודע לכך שאני משחק עם שחקנים פנטסטיים. כשאנחנו מדברים בינינו אנחנו יודעים שהכי חשוב לשחק כקבוצה, ככה אנחנו יכולים לעשות דברים חשובים".



אמבפה יורה, אירופה מתחילה לפחד? (AFP)


הקשר אדריאן ראביו הוסיף: "ידענו שזה לא יהיה קל עם הקהל כאן. זו קבוצה מסוכנת. היינו טובים, שיחקנו מהר. היו לי כאבים לפני המשחק וידעתי שלא אמשוך 90 דקות, הכאב גבר במשחק עצמו. מעונה לעונה אני מתקדם, זה תהליך. מרגיש יותר נוח ומשוחרר לשחק כאן".


הנשיא המאושר נאסר אל חלאיפי ציין: "אני מאושר. זה היה משחק טוב מאוד, בעיקר המחצית הראשונה. משחק גדול. זו התחלה טובה באלופות, ההתחלה האידיאלית. אני מאוד שמח, עכשיו הפנים לליון בליגה".


היה זה ההפסד הגבוה ביותר של סלטיק במשחק ביתי באירופה. פאריס סן ז'רמן עצמה ממשיכה לא למעוד מול קבוצות מסקוטלנד עם שישה משחקים ללא הפסד (שלושה ניצחונות, שלושה תוצאות תיקו).



בשביל זה השקיעו, ה-MCN חוגגים (Gettyimages)


בתוך כך, סלטיק הואשמה על ידי אופ"א לאחר שאוהד פרץ לכר הדשא על סף סיום המחצית הראשונה, וניסה לבעוט בקיליאן אמבפה. גם פ.ס.ז' הואשמה על ידי אופ"א בעקבות נזקים שנגרמו לכסאות באצטדיון בגלזגו. שתי הקבוצות יועמדו לדין ב-19 באוקטובר מול הוועדה האתית של אופ"א.

That Celtic fan who ran on the pitch will now be banned from watching Scottish football for life, needless to say, he's had the last laugh. pic.twitter.com/ZHjGZbGuCc

— Shite Sports News (@ShiteSportsNews) September 12, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי