"לחיה הזו קוראים מסי, השחקן הכי גדול שראינו בהיסטוריה"

מסי
מסי | Gettyimages

בספרד מתמוגגים מעוד הצגה של הפרעוש ב-0:3 של בארסה על יובנטוס. ואלוורדה: "הבטחון שהוא מעניק לנו עצום". מחמאות לסמדו: "יותר לא מודאגים לגבי עמדת המגן". אינייסטה סירב לאשר כי יאריך חוזה

(גודל טקסט)
הצגה ענקית של ליונל מסי וברצלונה נראתה אמש (שלישי) כמי ששכחה מניימאר. 0:3 אדיר על יובנטוס הוציא את עיתוני ספרד מגדרם: "מסי סגר חשבון", נכתב ב"מארקה". ב"מונדו דפורטיבו" בחרו בכותרת: "דיבו" – כלומר רוקד כמו דיווה על המגרש. "לחיה הזו קוראים לו, הוא דאג שבארסה תהיה הטובה בעולם", כתבו עוד.


"מסי הוא שחקן הכדורגל הכי טוב שהכדורגל העולמי ראה בהיסטוריה", ציינו עוד ב"מונדו". זה היה הניצחון החמישי של ברצלונה במשחק הפתיחה של ליגת האלופות בבית.




גם ארנסטו ואלוורדה הסכים לקביעה הזאת ונשמע כמו המעריץ מהיציע: "ברגע שהכדור אצל מסי אתה יודע שמשהו טוב הולך לקרות עבורנו. הוא כבש שער גדול והמזל גם עובד לצידו. הוא אחד השחקנים הכי חשובים שנולדו למועדון. זה רק נורמלי לומר עליו שבחים. הביטחון שהוא הביא לקבוצה עצום. אנשים ידעו שהמשחק הזה ידרוש מאיתנו סבלנות. יובה יריבה חזקה וזה הצריך מאיתנו לשחק טוב".


ג'אנלואיג'י בופון הפך לשוער ה-124 שמסי מכניע בקריירה שלו ולקח לו 315 דקות לעשות זאת. הוא לא כבש מולו בגמר האלופות כשבארסה ניצחה 1:3 ולא בשני המשחקים בשנה שעברה כאשר יובה הדיחה את ברצלונה. העונה בקושי החלה ומסי כבר כבש שמונה שערים (סופר קאפ, צמד באלופות וחמישה בליגה). עוד נתון? השוער טר שטגן שמר על שער נקי משחק רביעי ברציפות.


#Messi il divo @mundodeportivopic.twitter.com/x3YKUDKhhU

— Juan Cruz Messina (@juancruzmessina) September 13, 2017

נלסון סמדו הפורטוגלי קיבל שבחים ב"מארקה", שכתב כי המגן הימני הפורטוגלי נתן הצגה ויכול להיכנס לנעליים של דני אלבס. "מעכשיו האוהדים של ברצלונה כבר לא מודאגים לגבי איוש העמדה של המגן הימני". הפורטוגלי נראה מהיר מאוד על הקו ונתן תמיכה בהתקפה וגם מענה בהגנה.


עוסמאן דמבלה ערך בכורה בהרכב וב"מונדו דפורטיבו" סיכמו אותה: "ואלוורדה הפתיע כשהציב אותו בימין ולמרות שהוא לא כבש הוא עשה הגנה והתקפה חשובים במשחק הראשון שלו בהרכב".


אנדרס אינייסטה שנשאל שוב לגבי חידוש החוזה שלו הפגין כדורגל מצוין ובישל שער למסי: "אם הקבוצה עובדת טוב כולנו משחקים טוב יותר גם כיחידים. בשנה שעברה הייתי פצוע בתחילת העונה וזה גרם לי לירידה ביכולת. הכי חשוב זה להתאמן טוב ולא להיפצע. השנה חזרתי לכושר שלי. אין לי חדשות בקשר לחידוש החוזה. מה שאכפת לי הוא מה שקורה על כר הדשא. אני רוצה להיות מאושר וזה מה שקורה. אני מתייחס יותר למשחק הקבוצתי ופחות לאישי".



הגדול בתולדות המשחק? מסי (AFP)



סמדו, סוף סוף נמצא מגן ימני (Gettyimages)


ג'ורדי אלבה המגן השמאלי הוסיף: "אנחנו נהנים במשחקים שלנו. זה הכיף הכי גדול. יותר מרוכזים במשחק שלנו וברצון שלנו לנצח מאשר בשנה שעברה".


בצרפת עסקו בנפילת עסקת אנחל די מריה. בל'אקיפ נכתב שבארסה הציעה 45 מיליון יורו ועוד חמישה מיליון כבונוסים, בפ.ס.ז' דרשו 60 מיליון יורו ובכך נפלה העסקה בתום החלון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי