קלופ התעמת עם אנשי סביליה, גומז רוצה להחליף את לוברן?

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

במועדון הספרדי היה בטוחים שהגרמני היה אחראי להרחקתו של בריסו ב-2:2 מול ליברפול, אך הרוחות נרגעו אחרי המשחק: "דיברנו בחדר ההלבשה והם היו מחוייכים". המגן עשה לייק לפוסט שקרא להציב אותו במרכז ההגנה

(גודל טקסט)
ליברפול ממשיכה לאכזב ולהציג הגנה נוראית. אחרי התבוסה 5:0 למנצ'סטר סיטי, היא סיימה אתמול רק ב-2:2 מול סביליה באנפילד, עם טעות קשה בהגנה בשער הראשון.


מבין חמש האנגליות, רק ליברפול לא ניצחה במחזור הראשון של האלופות. יורגן קלופ שהיה מתסכל אחרי ההחמצה של רוברטו פירמינו בדקה ה-42 והרחקתו ג'ו גומס בתוספת הזמן, התעמת עם הצוות המקצועי של סביליה בסיום המשחק כהיו אמורים ללחוץ ידיים. גם הקאמבק של פיליפה קוטיניו שנכנס בדקה ה-76 לא סייע.




סביליה שניצחה את ליברפול לפני שנתיים בגמר הליגה האירופית הפגינה כדורגל משובח, למרות שליברפול נראתה טוב יותר. הספרדים האשימו את קלופ שגרם להרחקת מאמן הקבוצה אדוארדו בריסו על בזבוז זמן אחרי שהגרמני התעמת עם הספסל של סביליה כבר במצב 1:2 לספרדים. בסיום, נאלצו אנשי סביליה לרסן את מאמן הכושר של הקבוצה פבלו הרננדס שתקף את הגרמני. "מה בדיוק עשיתי?", נראה קלופ שואל את עוזר המאמן של סביליה, ארנסטו מרקוצ'י, בירידה למנהרת השחקנים.


בסופו של דבר הוא הוזמן לחדר ההלבשה של סביליה ואחרי כן אמר: "הכל בסדר. הם חושבים שבגללי הרחיקו את בריסו, אבל לא אהבתי שכאשר היינו במהלך ההתקפה שלנו המאמן שלהם זרק את הכדור לצד השני. דיברנו בחדר ההלבשה והם היו מאוד מחוייכים, אולי בזכות התוצאה. אני לא חייכתי".



בריסו מורחק. בסביליה האשימו את קלופ (AFP)


בריסו שזרק את הכדור פעמיים הסביר: "כשפיגרנו, ליברפול יצאה למתפרצת אז זרקתי את הכדור וזה לא היה בסדר. עשיתי את זה עוד פעם כשאנחנו תקפנו כדי לחפות על מה שעשיתי. לדעתי זה היה ספורטיבי. קלופ הבין את זה, אבל השופט ההולנדי דני מקלי לא כל כך".


על המשחק עצמו אמר קלופ: "הגיע לנו לנצח. היינו טובים יותר ב-85 דקות והיו לנו תשובות לכל דבר חוץ מלכיבוש השערים שלהם. חשוב שידענו להגיב אחרי השער של סביליה. אנחנו טובים במתפרצות". לשאלת הבעיות בהגנה אמר קלופ: "הבעיות שלנו לא היו נפתרות אם היינו רוכשים עוד בלם. השער הראשון שספגנו אחרי טעות של דיאן לוברן היא רק בעיה של ריכוז".



קוטיניו. האוהדים לא אהבו שפתח על הספסל


אוהדי ליברפול לא אהבו לראות את קוטיניו פותח אתמול על הספסל. יורגן קלופ אמר: "אולי לא היה לו מזל בכמה מצבים, אבל העובדה שהוא חזר לשחק עוזרת לו ועוזרת לנו". אתמול פורסם שהברזילאי היה על סף חתימה בסאות'המפטון לפני שהגיע לליברפול בינואר 2013. הסיינטס כבר סיכמו עם אינטר על סכום ההעברה של 12 מיליון ליש"ט, אבל ליברפול גנבה אותו ברגע האחרון. 


בנוסף, האוהדים האנגלים לא אהבו את הטעות של לוברן בשער הראשון של סביליה. מסתבר שחלק מהם קראו להציב את ג'ו גומז במרכז ההגנה ולמרבה ההפתעה התברר שהמגן עשה לייק להצעה של האוהדים. השחקן התנצל בפני האוהדים על הרחקתו ועל כך שאיכזב אותם, אבל האוהדים הגיבו: "לא איכזבת בכלל. היית מבריק. למעשה תתחיל להתכונן לשחק במרכז ההגנה. אתה יותר טוב מלוברן".


 

Atmosphere inside Anfield amazing tonight. Sorry if I let the lads down with the second yellow late on… something to learn from personally. Thanks for your support…YNWA

A post shared by Joe Gomez (@joegomez5) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי