ג'רארד: "שנאתי להתמודד עם קוטיניו, ביקשתי ממנו להתרחק ממני"

פליפה קוטיניו
פליפה קוטיניו | אתר רשמי

האגדה הליברפולית סיפר על חוויותיו מאימוניו בעבר לצד הברזילאי: "היה בלתי אפשרי לשמור עליו באימונים". קלופ על מצב הספיגות המרובות: "אני בונה הגנות ויכול לכתוב על זה ספר תוך שעתיים, אבל קודם צריך משמעת"

(גודל טקסט)

ספרטק מוסקבה תארח מחר (שלישי, 21:45) את ליברפול ברוסיה במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות, כאשר פיליפה קוטיניו עתיד להיכלל בסגל. כוכב ליברפול בעבר ומאמן הנוער בהווה, סטיבן ג'רארד, גילה שקוטיניו היה הסיוט שלו באימונים כשהברזילאי הגיע לקבוצה, והוא ניסה בזמנו להימנע ממפגש עימו באימונים.

"זה היה בלתי אפשרי לשמור עליו באימונים, ניסיתי להימנע ממנו ושנאתי יריב כמוהו. ביקשתי ממנו הרבה פעמים להישאר רחוק ממני כי לא רציתי להיות נבוך ממנו. הוא נמוך והקרקע פחות מושכת אותו כך שהוא יכול להיות מהיר מאוד עם הכדור. הוא תמיד מקדים בשניים-שלושה צעדים את שאר המגינים". חשף ג'רארד בראיון ל-BT ספורט.

בעיתון הקטאלוני "ספורט" נטען היום שקוטיניו עשוי לעבור בכל זאת לברצלונה בינואר. בכל אופן, ברצלונה רוצה אותו גם אם הוא לא יוכל לשחק בשורותיה בליגת האלופות. לפי העיתון ליברפול תהיה מוכנה למכור אותו בינואר ב-200 מיליון יורו ולהשקיע בכוכבים אחרים, אך ספק אם זה ייצא לפועל.

קוטיניו מתאמן. בלתי אפשרי לשמור עליו
קוטיניו מתאמן. בלתי אפשרי לשמור עליו (טוויטר)

במשחק הראשון באלופות סיימה ליברפול ב-2:2 נגד סביליה. יורגן קלופ אמר למגזין "4-4-2" לקראת המשחק: "ברור שאנחנו מחמיצים יותר מדי מצבים. קשה לי לקבל את זה כדבר קבוע. בעיות בהגנה? אני יכול לכתוב ספר על הגנה תוך שעתיים. אני בונה הגנות, אבל הדבר הכי חשוב בהגנה זה משמעת. אני צריך להמשיך לעבוד על זה. ברגע שכל שחקן יעשה מה שנדרש ממנו אני יכול להבטיח לכם שההגנה שלנו תתחיל לשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי