ברטרה: אצל פיטר בוס עושים דברים כמו בברצלונה

מארק בארטרה במונאקו
מארק בארטרה במונאקו | צילום: AFP

בלם בורוסיה דורטמונד לקראת המפגש המסקרן מול ריאל מדריד בליגת האלופות (שלישי, 21:45): "מכירים את הפוטנציאל שלהם, אבל בטוחים ביכולת שלנו", "דמבלה חסר לנו, אבל יש את פולישיץ'"

(גודל טקסט)

המשחק המרכזי מחר (שלישי) בליגת האלופות יפגיש בזיגנאל אידונה פארק את בורוסיה דורטמונד וריאל מדריד בשחזור שני המפגשים מהעונה שעברה בשלב הבתים, כששני המשחקים הסתיימו ב-2:2.

בלם דורטמונד מארק ברטרה התראיין ל"אס" הספרדי לקראת המשחק המסקרן: "אנחנו יודעים שריאל קבוצה מצוינת, אבל אנחנו נמצאים ביכולת מעולה וחושבים שאפשר לנצח את הבלאנקוס בבית. אנחנו יודעים מה הפוטנציאל שלהם, אבל גם בטוחים ביכולת שלנו".

ההבדל בין פיטר בוס לתומאס טוכל: "לכל מאמן יש את הטקטיקה שלו. בוס משחק את ה-4-3-3 ואנחנו יותר דינמיים במשחק שלנו מאשר בעונה שעברה. בוס אף פעם לא הסתיר שהוא מעריץ של יוהאן קרויף".

"אני עושה את אותם דברים שעשיתי הרבה זמן בברצלונה. אפילו פילוסופיית המשחק שלנו דומה מאוד וגם דומה לזו של נבחרת ספרד. אני מרגיש מאוד נוח עם צורת המשחק של בוס".

מארק בארטרה. מרוצה מבוס (AFP)
מארק בארטרה. מרוצה מבוס (AFP)

עזיבת עוסמאן דמבלה: "ברור שאנחנו חסרים אותו, אבל כשהוא עזב יש לנו עכשיו את כריסטיאן פולישיץ'. זה דבר שבשיגרה שיש לדורטמונד שחקנים בני 19 ו-20 שהם כבר כוכבים ופוטנציאל ענק להמשך. הצעירים שלנו משחקים עם המון ביטחון כאילו יש להם ניסיון של שנים. המאמן בוטח בהם ולא מסתכל על הגיל. זה צריך להיות כך בכל קבוצה, אבל לא תמיד קורה".

ריאל מדריד: "הם התפתחו בשנה האחרונה. השחקנים שלהם בקישור הם בעלי יכולת מעולה. נגדם נצטרך להיות מאוד מרוכזים. הם משחקים מאוד קומפקטי עם הכדור ובלעדיו. שחקנים כמו איסקו ומרקו אסנסיו מסוגלים לשחק גם מתפרצות וגם משחק יצירתי. יש להם את כל הכלים כדי לנצח ולכן אסור לאבד ריכוז אפילו לרגע".

פיטר בוס. כמו בברצלונה (AFP)
פיטר בוס. כמו בברצלונה (AFP)

על זינדין זידאן: "זה חשוב מאוד שיש המשכיות עם המאמן. זיזו מאמן שם כבר כמעט שתי עונות וכך הוא מכיר יותר את השחקנים ויכול לתת לצעירים הזדמנות. הוא נותן המון ביטחון לשחקנים צעירים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי