קרבחאל: אין פורמולה לעצור את ניימאר, רק מאמץ קבוצתי

ניימאר
ניימאר | AFP

מגן ריאל מדריד, שיחמיץ את המשחק הראשון בברנבאו מול פ.ס.ז' בשמינית גמר הצ'מפיונס: "אין פייבורטית". וראן: "ההכרעה תהיה בפאריס". טראפ: "לניימאר יש לב גדול, הוא הרתעה בחדר ההלבשה"

(גודל טקסט)
דני קרבחאל לא יוכל לצערו לשחק בברנבאו ביום רביעי מול פאריס סן ז'רמן. המגן הספרדי מושעה (צהובים) מהמשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות והשאיר את כאבי הראש למחליפו. "אני לא יודע מי מבין נאצ'ו או אשרף חכימי ישחק מולם, אין פורמולה לעצור את ניימאר, רק מאמץ קבוצתי", אמר קרבחאל, "בואו נקווה שלא יהיה לו יום גדול. במשחק הזה אין פייבוריטית. כל קבוצה יכולה להדיח את האחרת".


גם רפאל וראן, התראיין לקראת המשחק: "ההתמודדות תוכרע בפרטים הקטנים. פ.ס.ז' קבוצה נפלאה ויש לה שחקנים שיכולים לעשות את ההבדל בדקות מפתח מכריעות. נצטרך להיות מרוכזים במשך 90 דקות ואם נשחק ביחד נוכל לעצור אותם. אנחנו גאים בעבר שלנו כקבוצה ובטוחים שתהיה לנו תמיכה". אגב, ההפסד האחרון של ריאל מדריד בברנבאו באלופות היה מול שאלקה ב-2014/15.


  • "פ.ס.ז' לא יכולה לישון בשקט, רונאלדו בכושר שיא"


הבלם הצרפתי  רמז על ה-1:6 של ברצלונה בעונה שעברה על פ.ס.ז' אחרי הפסד 4:0 בחוץ: "יש קבוצות שהצליחו בשנים אחרונות להפוך את התוצאה במשחק הראשון כך שהמשחק המכריע יהיה בכל מקרה בפאריס. בכל מקרה אנחנו לא מסתפקים בשתי זכיות רצופות בצ'מפיונס ורוצים את השלישית".


30 – Neymar is involved in 30 goals after only 18 Ligue 1 games played – he reached this milestone on his 37th Liga game with Barcelona. Tornado. pic.twitter.com/EEbl121TTr

— OptaJean (@OptaJean) 10 בפברואר 2018


מרקו וראטי, קשר פ.ס.ז', התייחס לריאל אחרי הניצחון אתמול (מוצ"ש) בליגה 0:1 על טולוז: "גם האוהדים וגם השחקנים שלנו מחכים למשחק בהתלהבות. אנחנו מוכנים למפגש מול קבוצה כמו ריאל ועוד בברנבאו. הסיכויים? 50-50" השוער קווין טראפ התראיין ל"בילד" ואמר שניימאר הוא הכל חוץ משחצן: "יש לו לב גדול. הוא התערה לחלוטין בחדר ההלבשה. הוא מנהיג שרוצה לנצח בכל מחיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי