החולשות של בארסה והחשיבות של מסי: יוקאנוביץ' מנתח

ליאו מסי עם לואיס סוארס
ליאו מסי עם לואיס סוארס | AFP

הכושר של צ'לסי ("לא במיטבה"), נקודות התורפה של הספרדים ("המגנים יותר טובים בהתקפה מאשר בהגנה, הקשרים לא עוזרים") והיכולת של הפרעוש ("רק טקטיקה לא תספיק"). אקס מכבי ת"א ניתח ב"מארקה" את קרב הענקיות

(גודל טקסט)

הכדורגל האירופי מתמרק לקראת קרב הענקיות בין צ'לסי לברצלונה הערב (שלישי, 21:45) במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות. לצורך ניתוח המפגש הענק גייס "מארקה" את מאמן מכבי תל אביב לשעבר סלבישה יוקאנוביץ'.

הכושר של צ'לסי: "צ'לסי לא מגיעה למשחק במיטבה. ההפסדים בשבועות האחרונים מראים שהיא פגיעה. העומס בעונה הנוכחית הוריד את רמת הביצועים שלה. אף פעם לא טוב להתמודד מול בארסה".

נקודות התורפה של ברצלונה: "המקום בו צ'לסי יכולה לייצר הכי הרבה נזק הוא באגפים. המגנים של בארסה ג'ורדי אלבה וסרג'י רוברטו טובים תוקפים יותר טוב מאשר הם מגנים. שניהם מבלים יותר מדי זמן בחלק הקדמי ולא מגנים בצורה טובה על האזור שלהם. גם אינייסטה וראקיטיץ' לא עוזרים להם יותר מדי. מערך 3-5-2 של צ'לסי יכול לנצל את הפגיעות הזו של בארסה, מרכוס אלונסו ואדן הזאר יכולים לעשות זאת בצורה טובה".

אופי המשחק: "בארסה תשלוט ולצ'לסי לא יהיה יותר מדי מה לעשות עם זה, לכן השאלה המרכזית היא האם הגנת צ'לסי תצליח לעצור את מסי ושאר החלוצים. דווקא שחקנים משניים כמו אנגולו קאנטה ופאוליניו יכולים לעשות את ההבדל".

מסי וסוארס. רק טקטיקה לא תספיק כדי לעצור אותם (AFP)
מסי וסוארס. רק טקטיקה לא תספיק כדי לעצור אותם (AFP)

הסיכויים: "סטמפורד ברידג' זה אצטדיון שבלילות מיוחדים יש בו אווירה מיוחדת. אם צ'לסי תצליח להשיג תוצאה טובה שתשאיר לה סיכויים טובים לקראת הגומלין בקאמפ נואו, זה יהיה מסוכן מאוד עבור בארסה. לעומת זאת, אם ברצלונה תכבוש את השער הראשון יהיה מאוד קשה לצ'לסי לשרוד".

החשיבות של מסי: "הרמה ההתקפית של צ'לסי לא דומה לזו של ברצלונה. מסי רגיל להתגבר על מערכים הגנתיים של היריבות, וכדי לעצור אותו צריך יותר מאשר טקטיקה".

אדן הזאר. (AFPׂ)
אדן הזאר. (AFPׂ) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי