רק רשת: וואקמה מחוץ לסגל ניגריה, אוגו בפנים

טוני וואקמה
טוני וואקמה | צילום: אינסטגרם

חלוץ ב"ש מתרחק מהמונדיאל. וגם: הכדורגלן שהורחק לאחר שאמר את שמו, מסי העניק חולצה לילד חולה סרטן, 40 אוהדי פאוק פרצו לאולפני טלוויזיה והשתלטו על השידור וצפו בשער המרהיב של כריסטיאנו ג'וניור

(גודל טקסט)
18:50: טורניר נגד גזענות לכבוד יום האישה הבינלאומי
לכבוד יום האישה הבינלאומי נערך טורניר בועטות את האפליה המגדרית והגזענות של התכנית בועטים את האלימות והגזענות מהמגרשים. בטורניר השתתפו כ-100 נשים ביניהן אימהות ושחקניות צעירות של הקבוצות: הפועל פרדסיה, הפועל בני בענה, בנות נתניה ונערות באקה.
 


טורניר נגד הגזענות לכבוד יום האישה הבינלאומי (ראובן שוורץ)
טורניר נגד הגזענות לכבוד יום האישה הבינלאומי (ראובן שוורץ)





18:40: הגרלה קשה לנבחרת הכדורמים באליפות אירופה

הגרלת הבתים של אליפות אירופה בכדורמים, שהתקיימה היום בברצלונה, זימנה לישראל את סגנית אלופת אירופה, הולנד, וכן משחק קשה כבר בפתיחה, ב-14 ביולי הקרוב בברצלונה, מול איטליה. עוד בבית הישראלי: יוון, קרואטיה וצרפת. 



הגרלת אליפות אירופה בכדורמים (איגוד הכדורמים)
הגרלת אליפות אירופה בכדורמים (איגוד הכדורמים)


17:30: 40 אוהדי פאוק פרצו לאולפני טלוויזיה והשתלטו על השידור

40 אוהדי פאוק סלוניקי פלשו היום לאולפנים של תחנת הטלוויזיה היוונית ERT3 בעקבות הורדת הנקודה לקבוצתם בשל גליל הנייר שפגע במאמן אולימפיאקוס אוסקר גרסיה וגרם לפיצוץ המשחק. נציג האוהדים הקריא במשך חמש דקות מכתב מחאה, ואף אחד לא עצר אותם. "השערורייה הכי גדולה שהייתה אי פעם בספורט העולמי", אמרו החוליגנים ועזבו באין מפריע כשאף אחד מהם עדיין לא נעצר. "זהה היה מעשה מאוד לא דמוקרטי", הגיב נציג הערוץ.


15:50: "פתחון-לב" ומתאמני קיקבוקסינג למען משפחות נזקקות

לרגל יום המעשים הטובים שיחול ב-13.3.18, ארגון "פתחון-לב" ביחד עם מאמן הכושר נדב מאירסון ועוד שישה מדריכי כושר מובילים, מזמינים את הציבור להגיע ולהשתתף באירוע קיקבוקסינג להמונים שיערך בכפר המכביה. האירוע יכלול כ-400 משתתפים וכל ההכנסות ממכירת הכרטיסים יועברו לרכישת סלי מזון לחג הפסח עבור משפחות נזקקות של ארגון פתחון-לב. אוהבי כושר, מתאמני קיקבוקסינג ומי שרוצה להתנסות באימון ובמקביל לתרום למשפחות נזקקות, מוזמן להגיע לכפר המכביה בין השעות 19:00 ל-21:30 ולהשתתף בחוויה. 


15:05: וואקמה שוב מחוץ לסגל ניגריה

חלוץ הפועל באר שבע, טוני וואקמה, נותר מחוץ לסגל נבחרת ניגריה לצמד משחקי האימון מול פולין וסרביה בסוף החודש. מעבר לפציעה ממנה סובל השחקן, בניגריה ממשיכים לטעון בתוקף שכוכב האלופה לא נמנה על חביביו של המאמן גרנוט רוהר ובכך מתחזקות ההערכות לפיהן לא ייכלל בסגל למונדיאל. הגרמני זימן 28 שחקנים לצמד המשחקים, ביניהם חברו של וואקמה, ג'ון אוגו. מצבת החלוצים כוללת שמות בכירים כמו אחמד מוסא (צסק"א), קלצ'י איהנאצ'ו (לסטר), ויקטור מוזס (צ'לסי), אודיון איגלו (צ'נגצ'ון יטאי) ואלכס איוובי (ארסנל), מה שמקשה על וואקמה להשתחל לסגל.




וואקמה במדים הירוקים. לא ייסע למונדיאל ברוסיה? (האינסטגרם של השחקן)


14:45: המאמן שהתראיין ופוטר
הנה דוגמא מעניינת לטיימינג עיתונאי רע: העיתון "טיימס" ראיין את מאמנה הוולשי של לכיה גדנסק אדם אואן, ובדיוק באותו יום שפורסם הראיון, הוא פוטר מהקבוצה הפולנית.


The Game Daily: On Monday, we published an interview with Adam Owen under the headline "Meet the Welsh academic who is thriving as a manager in Poland"

Well, he was sacked on the same day! But that's football, says @CaulkinTheTimeshttps://t.co/Pk78Fo2w3Wpic.twitter.com/iVOcXiXEDo

— Times Sport (@TimesSport) March 7, 2018


13:30 צפו בשער המרהיב של כריסטיאנו ג'וניור
בנו של כריסטיאנו רונאלדו מוכיח שהכישרון עבר בתורשה כשהבקיע שער במספרת מרהיבה. בנו של מרסלו שעמד לידו לא הצליח לעצור את התלהבותו.




12:40: מסי העניק חולצה לילד חולה סרטן

כדורגלן צעיר בשם רובן מקבוצת נאבגה שמסלמנקה, חולה בסרטן וקיבל מברצלונה חולצה חתומה של ליאו מסי, אותו הוא מעריץ.


— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 7 במרץ 2018

Dar las gracias a Messi jugador del @FCBarcelona_es por mandarle una camiseta suya firmada a Rubén#fuerzarubenpic.twitter.com/WnD3piEj53

— C.D. Navega (@CDNavega) March 6, 2018

10:50: אלונה ברקת ארגנה ערב גיבוש לעובדות הפועל ב"ש
לרגל יום האישה, בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת אירחה ערב גיבוש לכל עובדות המועדון ואפילו נשות הצוות המקצועי והשחקנים.

לרגל יום האישה, נשיאת המועדון, אלונה ברקת קיימה בביתה ערב גיבוש לעובדות המועדון, נשות הצוות הניהולי, המקצועי ונשות השחקנים.
"אני מבקשת להודות לכן, בשמי ובשם המועדון על התמיכה, המחויבות והחברות. אתן הכוח ואני מאחלת שנמשיך ביחד להגשים חלומות", אמרה ברקת בסיום האירוע. pic.twitter.com/jtaSF1q4sO

— Hapoel Be'er Sheva (@HBS_FC) March 7, 2018

10:30: קאקה ובקהאם התאחדו בפאריס
שני כוכבי העבר ששיתפו בעבר פעולה במילאן, נכחו אתמול ב"פארק דה פראנס" במשחק גומלין שמינית גמר ליגת האלופות בין פאריס סן ז'רמן לריאל מדריד, גם בה שיחקו השניים בתקופות שונות. הבריזלאי בחר לתעד את העניין באינסטגרם בליווי המנון ליגת האלופות.


 

Une grande reunion Eine grosse sportliche Veranstaltung The main event Ils sont les meilleurs Sie sind die Besten These are the champions Die Meister Die Besten Les grandes Équipes The champions @psg x @realmadrid

A post shared by Kaká (@kaka) on



10:00: השחקן שהורחק לאחר שאמר את שמו

תקרית משעשעת בליגה השישית באנגליה. אקס ארסנל, סאנצ'ס וואט שמשחק בהמל המפסטד טאון, קיבל כרטיס צהוב במשחק נגד איסט ת'ורוק.


כשנשאל על ידי שופט המשחק מה שמו, ענה: "וואט. וואט ('מה' באנגלית)". השופט חשב שהחלוץ מערער על ההחלטה שלו והחליט לשלוף לו כרטיס אדום. רק לאחר שקפטן הקבוצה ג'ורדן פארקס התערב והסביר את העניין, קיבל וואט כרטיס צהוב בלבד וחזר לשחק.


Red card: Sanchez Watt is sent off, presumably for dissent.

— Hemel Hempstead Town (@hemelfc) March 6, 2018

And all of sudden the colour of the card changes to yellow. A rather bizarre incident all stemming from the decision to award Thurrock a goal kick despite a clear touch from a defender before the ball went out.

— Hemel Hempstead Town (@hemelfc) March 6, 2018

Just to clarify, Hemel still have eleven men.

— Hemel Hempstead Town (@hemelfc) March 6, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי