דז'קו: הרבה אנשים מאושרים בזכותנו, מגיע לנו להיות ברבע הגמר

אדין דז'קו חוגג
אדין דז'קו חוגג | AFP

הבוסני של רומא, שכבש את שער הניצחון על שחטאר, הצטנע בסיום: "הריעו לי בסיום, אבל היו צריכים להריע לכל הקבוצה". המנהל הספורטיבי מונצ'י: "אם נעלה לחצי, אשיר את המנון הקבוצה באיטלקית"

(גודל טקסט)
רומא עלתה לראשונה לרבע גמר ליגת האלופות אחרי עשר שנים, בזכות 0:1 בגומלין על שחטאר דונייצק, כך ששער החוץ מהמשחק הראשון באוקראינה (2:1) עשה את שלו. מאמן רומא אוזביו די פרנצ'סקו גילה שמאמן סביליה וינצ'נזו מונטלה אמר לו בצחוק שאולי הם עוד ייפגשו במפעל, אתמול השתיים בהחלט עשו צעד בכיוון.


העלייה של רומא לרבע הגמר גם הוכיחה פעם נוספת שהכדורגל האיטלקי ממשיך בקו ההתאוששות אחרי שנים קשות. למעשה, לראשונה מאז 2006/7 עלו שתי קבוצות איטלקיות לרבע הגמר (רומא ויובנטוס), ובפעם האחרונה שזה קרה הייתה זו מילאן שהניפה את הגביע בעל האוזניים הגדולות.




"גאזטה דלו ספורט" חגג עם רומא תחת הכותרת "דז'גול" והעניק ציון 8 לדז'קו הבוסני ו-7.5 לניהול המשחק של די פרנצ'סקו, שאמר אחרי המשחק: "היינו מאוד מפוקסים. חיכינו לטעות של שחטאר וידענו לעקוץ. הכי כיף היה לראות את השחקנים שלי מאושרים בחדר ההלבשה, כי זה היה ניצחון של גברים שהולכים ביחד לכיוון נכון. המשחק שלנו כיום הרבה יותר מאורגן. מבחינת הגישה של השחקנים למשחק הייתי נותן להם ציון 10, מבחינת טכניקה יש עוד מה לשפר. אולי 6.5".

Sulla #Gazzetta oggi in edicola:
⚽Dzegoool, Roma fra le grandi
⚽Juve, con l'Atalanta prova di fuga
⚽Montella da urlo, e oggi tocca a Conte
E molto altro! pic.twitter.com/VoiiF5MBiZ

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 14 במרץ 2018

צ'נגיז אונגר אמנם אכזב, ועליו אמר המאמן: "הוא עוד בחור צעיר והוא ספג מכה בברכו. זה גם בלתי אפשרי פסיכולוגית ששחקנים יהיו בשיאם בכל משחק. אני רק יכול להבטיח לכולם שיש לו עתיד מזהיר. אני רוצה להמשיך לחלום עם הקבוצה. זה היה נפלא לראות כל כך הרבה אוהדים מאושרים ביציעים. לא משנה את מי נגריל ברבע. אם נשחק עם אותה גישה, יש לנו סיכוי להתקדם".


המנהל הספורטיבי הספרדי מונצ'י, שהיה שנים המנהל הספורטיבי של סביליה, הבטיח שאם רומא תעפיל לחצי הגמר הוא ישיר את המנון הקבוצה באיטלקית: "אני לא יודע עוד את כל המילים בעל פה, אבל זה שיר נפלא. גם מגיע לאוהדים שנגיע לחצי הגמר. הגענו למטרה אחרי שסבלנו, אבל היה שווה את זה. המועדון הזה מיוחד כי הוא עובד עם הלב ועם הרגשות"


כובש השער אדין דז'קו שהיה בדרך לצ'לסי בינואר האחרון אמר בסיום: "הריעו לי בסיום, אבל היו צריכים להריע לכל הקבוצה. השער שכבשנו רק עשה אותנו יותר חזקים. היה מגיע לנו לעלות לרבע וזה היה נראה נפלא לראות את האולימפיקו מלא. עשינו הרבה אנשים מאושרים. לא משנה נגד מי נשחק, אלה תמיד יהיו קבוצות חזקות ולנו יש איצטדיון עם אווירה נפלאה שיתמוך בנו".



רומא חוגגת רבע גמר. מונצ'י עוד ישיר באיטלקית? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי