בתקשורת הספרדית חשפו: מסי לא חגג שער כתמיכה בגומש

אנדרה גומש
אנדרה גומש | AFP

קשר ברצלונה, שבראיון יוצא דופן חשף עד כמה הוא מתקשה לישון בלילות וקורס תחת הלחץ במועדון, זוכה לשבחים ממאמנו ומחבריו לקבוצה. עשוי לשחק ערב בגומלין שמינית הגמר מול צ'לסי (1:1 במשחק הראשון)

(גודל טקסט)
שחקנה הפורטוגלי של ברצלונה, אנדרה גומש שפתח את הלב בראיון חושפני במגזין הספרדי "פאננקה" וחשף כי הוא מתוסכל, מיואש ואפילו סובל מחרדות מאז נחת בברצלונה, זכה לאלפי תגובות תומכות.


"תודה רבה על כל המסרים שלכם. אני בסדר גמור וחושב רק על איך לעזור לקבוצה לעבור עוד לילה קסום בקאמפ נואו. זה הדבר היחיד החשוב לי", כתב הקשר באינסטגרם באנגלית, בספרדית ובפורטוגזית לפני גומלין שמינית הגמר מול צ'לסי הערב (21:45, 1:1 במשחק הראשון).



למרות שהפורטוגלי תיאר כגיהנום את מה שעובר עליו בברצלונה, כולל העובדה שאוהדים שורקים לו בוז ולא מחזיקים ממנו מקצועית, הוא נכלל בסגל המשחק להיום ולא מן הנמנע שלפחות יעלה מהספסל הערב מול צ'לסי. המאמן ארנסטו ואלוורדה שוקל לתת לו לשחק, על אף שאמר שהוא לא נהנה ולא עומד בלחץ במועדון.


 

❤ Muchas gracias por todos los mensajes. Estoy muy bien , pensando solo en ayudar al equipo para que vivamos otra noche mágica en el Camp Nou. ¡Eso es lo único importante! ❤️ Muito obrigado por todas as mensagens. Estou muito bem , focado em ajudar a equipa, no que se espera que seja mais uma noite mágica no Camp Nou! ❤️ Thank you very much for all the messages. I'm very good , thinking only in helping my teammates so we can live another magical night at Camp Nou! @samumtiti #ForçaBarça #UCL

A post shared by Andre Gomes (@aftgomes21) on



ואלוורדה גם שיבח את גומש על כך ששחקנים אחרים חוששים להראות חולשה כלשהי, ואילו הוא הוציא את הכל החוצה באומץ לב ובלי חשש שילעגו לו. "ראיתי כבר דברים כאלה בקריירה שלי כשחקן ומאמן", אמר ואלוורדה שדווקא העניק לא מעט הזדמנויות לשחקן.


סרחיו בוסקטס הוסיף: "ידענו משהו על מה שעובר עליו, אבל זה דבר מאוד אישי. רבים מאיתנו עשו הכל כדי להקל עליו. הוא אחד שלוקח את הקשיים האלה הביתה. רעשי הרקע עכשיו בקאמפ נואו לגביו צריכים להיות חיוביים. זה לחץ נוסף שהוא שם על עצמו. אנחנו ננסה לעזור לו מבפנים והאוהדים צריכים לעור לו מבחוץ".


לפי "מונדו דפורטיבו", גם ליאו מסי נחלץ לעזרתו של אנדרה גומש ולא אהב את יחס הקהל אליו. בעיתון פורסם שהפעם היחידה בה מסי לא חגג כיבוש שער בקאמפ נואו הייתה כשהבקיע מול לגאנס בשנה שעברה, אחרי ההפסד לפאריס סן ז'רמן 4:0 באלופות. הסיבה לא הייתה שהפרעוש זעם על האוהדים שכעסו על ההפסד ההוא בפאריס, אלא כתמיכה בפורטוגלי כלפיו הופנו רוב שריקות הבוז.



הפעם ההיא שהוא לא חגג שער? זו הייתה מחווה לפורטוגלי (AFP)


באותו משחק ניצחה ברצלונה את לגאנס 1:2 מפנדל שכבש מסי בדקה ה-89. כולם היו די המומים לאחר שהארגנטיני לא חגג כרגיל וסברו שיש נתק בינו לאוהדים, אבל האמת מתגלית כעת נוכח ההצהרות של גומש. בעיתון נכתב: "אוהדים רבים שלא ידעו מה עובר על גומש מלבד העובדה שהוא לא משחק טוב. הם גם לא ידעו על המחווה של מסי ומגלים אותה רק עכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי