פפ עשוי לפגוש את באיירן, האם נקבל קלאסיקו כבר ברבע הגמר?

הגרלת ליגת האלופות
הגרלת ליגת האלופות | אופ"א האתר הרשמי

בשוויץ כבר מתכוננים להגרלת ליגת האלופות שעשויה להוליד מפגשים מסקרנים במיוחד (שישי, 13:00). שחזור הגמר משנה שעברה, קרב סינדרלות או נקמה של באיירן בריאל מדריד? הכל אפשרי לקראת אפריל

(גודל טקסט)

מחר (שישי, 13:00) תיערך בעיר ניון שבשווייץ הגרלת רבע גמר ליגת האלופות. בניגוד להגרלת השמינית, כאן אין הגבלות וכל מפגש אפשרי. מיד אחריה תיערך גם הגרלת הליגה האירופית, שאת המשתתפות בה נדע רק אחרי המשחקים היום.

באיירן מינכן וברצלונה הצטרפו אתמול לריאל מדריד, סביליה, יובנטוס, רומא, ליברפול ומנצ'סטר סיטי בשלב היוקרתי, שרק ארבע קבוצות יעברו אותו בדרך לחצי הגמר ומשם כמובן לגמר ולזכייה בתואר הנחשק. בשל הסרת ההגבלות, המפגשים הכפולים יכולים להיות פיקנטיים במיוחד וקיים סיכוי גבוה שנקבל שתי קבוצות פייבוריטיות לזכייה שיתמודדו זו מול זו כבר ברבע.

ריאל ובארסה, שעל פי כל הדעות קיבלו את ההגרלות הקשות ביותר בשלב הקודם, יקוו למזל קצת יותר סולח הפעם, אם כי כמובן אף קבוצה היא לא מטרה קלה. רומא וסביליה הן הקבוצות שנחשבות חלשות יותר מבין השמונה, אבל בספרדים אסור לזלזל לאחר שהדיחו את מנצ'סטר יונייטד והאיטלקים בתקופה נהדרת גם בליגה וגם באירופה. ומה יקרה אם שתי הקבוצות הללו יקבלו אחת את השנייה? קבוצה שהתקציב שלה לא מתקרב לשל הגדולות תהיה הפתעה מרעננת בחצי הגמר.

שחקני ריאל עם הגביע האחרון. מי תעמוד בדרכם הפעם? (AFP)
שחקני ריאל עם הגביע האחרון. מי תעמוד בדרכם הפעם? (AFP)

עוד מפגשים מעניינים יכולים להיות יובנטוס נגד ריאל, בשחזור של הגמר משנה שעברה, יובה נגד רומא בקרב כל-איטלקי או סיטי נגד ליברפול בקרב כל-אנגלי, שני "מאצ'ים" אפשריים הם בין קבוצות שהיו באותו בית ביחד בתחילת העונה, כמו ליברפול נגד סביליה, שהמשחקים ביניהם היו מרובי שערים, או יובה נגד ברצלונה. וכמובן, תמיד אפשר לקוות לקלאסיקו.

המשחקים ייערכו ב-3 ו-4 באפריל, כשהגומלין יתקיים שבוע אחר כך ב-10 וב-11. עם כל כך הרבה אקשן, משעמם זה לא יהיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי