בופון: ריאל מדריד? יותר גרוע מהגמר בקרדיף זה לא יהיה

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | Gettyimages

כמעט שנה אחרי ההפסד 4:1 בגמר לבלאנקוס, שוער יובנטוס התייחס לרבע הגמר: "רוצים להישאר בחיים עד הרגע האחרון בגומלין"

(גודל טקסט)
לקראת המשחק הראשון בין יובנטוס לריאל מדריד מחר ברבע גמר ליגת האלופות, קפטן הקבוצה האיטלקית ג'אנלואיג'י בופון התראיין ל"אס" הספרדי והתייחס למפגש מול הקבוצה נגד הפסיד בגמר אשתקד : "הגענו עם יותר מדי ביטחון למשחק הגמר בעונה שעברה בקרדיף וחטפנו בראש 4:1. הפעם אני חושב שלא יכול להיות גרוע יותר ממה שהיה בקרדיף מבחינת התוצאה".


הניצחון על מילאן: "הגענו למשחק עם מילאן עם הרבה התלהבות. זה ניצחון שהביא לנו אנרגיה. חששתי מהמשחק הזה בגלל שמילאן כרגע אחת הקבוצות הטובות באיטליה. רינו גאטוסו גרם להם להיוולד מחדש והביא להם הרבה כריזמה ואת הרעיונות שלו. הראינו שהרצון שלנו לנצח בלתי ניתן לערעור".


פאולו דיבאלה, שאמר שההפסד בקרדיף היה סיוט: "אנחנו יודעים שריאל מדריד היא הקבוצה הכי טובה בעולם. התגברנו על הרבה מכשולים ואתגרים והיו גם כשלונות. הגיוני שכמה סבלו מאוד בקרדיף, אבל הבלאנקוס זכו כבר שנתיים בליגת האלופות ואף קבוצה לא השיגה זאת בעבר. התקווה שלנו היא להישאר בחיים עד לרגע האחרון בגומלין".


יותר מ-300 יום עברו מאז הגמר מה השתנה: "קודם כל הייתי רק בן 39 ועכשיו אני זקן בן 40. פסיכולוגית זה שינוי גדול (צוחק). הגענו לקרדיף כנראה עם יותר מדי ביטחון. זו היתה אולי הטעות הראשונה והכי גדולה שעשינו. אני לא מאשים את עצמי. הקבוצה החזקה ניצחה. אני מקווה שיובה תמצא כלי נשק כדי לאזן יותר את העימות הפעם. לא היה לי מזל במשחק בקרדיף כי שני השערים הראשונים פגעו בשחקנים שלנו".



בופון בקרדיף. יותר גרוע מזה לא יהיה (gettyimages)


ההצהרה שהיה מוכן לשחק שוב את משחק הגמר בקרדיף, אבל לא את פלייאוף העלייה למונדיאל מול שבדיה: "הגורל הפגיש אותנו שוב. צריך לנסות לסבך את המשחק. המאמן שלנו חושב על זה כבר הרבה זמן".


לא ברור מי ה-11 איתם יעלה זידאן: "כשריאל מדריד תוקפת, להגנה ולשוער ממול יש המון בעיות אז לא משנה מי יעלה. יש להם כל כך הרבה איכות בקבוצה. שם זה או אחר שיעלה בהרכב לא משנה. אני יודע שכריסטיאנו רונאלדו יהיה שם ושוב יהיו לי לילות לא קלים".

ההבדל בלפגוש את ריאל מדריד בשני משחקים: "ברור שעבורנו זה יותר טוב. תמיד אמרתי שלשחק נגדם ב-180 דקות זה קל יותר. בשני משחקים הדחנו את ברצלונה, אבל ב-90 דקות לא יכולנו לגבור על ריאל מדריד".


Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 2 de abril de 2018 pic.twitter.com/i2Jbgpm1O2

— AS (@diarioas) 2 באפריל 2018

הסטטיסטיקה שאומרת שבשנים האחרונות אי אפשר לעבור את יובה ב-180 דקות: "לא יודע אם בלתי אפשרי, אבל אנחנו קבוצה קשה לכל יריבה ואני מקווה שנוכיח זאת. יש לנו סיכוי ואמביציה. לקבוצה יש שחקנים שעשו הרבה היסטוריה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי