דל פיירו: לא הייתי מוותר בחיים על שחקן כמו כריסטיאנו רונאלדו

דל פיירו. התרשמתי מהבגרות של יובה
דל פיירו. התרשמתי מהבגרות של יובה | צילום: Gettyimages

"הנסיך" התראיין בספרד לקראת המשחק של יובנטוס נגד ריאל מדריד (21:45): "הייתי שמח אם הוא יחתום ביובה, מוכן לחזור כדי לשחק איתו". אביו של היגוואין: "זו אשמת הנשיא שבני עזב את ריאל מדריד כמו שעזב"

(גודל טקסט)
אלסנדרו דל פיירו, "הנסיך" של יובנטוס, התראיין לעיתון "אס" לקראת המשחק היום בטורינו בין יובנטוס וריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות (21:45). דל פיירו סיפק שתי כותרות גדולות כשבראש ובראשונה המליץ לפלורטינו פרס לא לתת לכריסטיאנו רונאלדו ללכת: "כשיש לך שחקן כזה אתה לא משחרר אותו" ושנית, כשאמר שלהפסיד לריאל מדריד זו לא בושה. דל פיירו בן ה-43 כבש 290 שערים ב-706 משחקים ביובנטוס ונחשב לאחת האגדות של הקבוצה. על חברו לקבוצה לשעבר זינדין זידאן אמר: "הוא היה אמן של כדורגל עם הרבה כח והיה פייטר. האמת שלא ציפיתי שהיה מאמן כזה מצליח, אבל ברגע שיצא לדרך הבנתי שהוא הולך להיות מאמן גדול".


מה קרה בקרדיף שם נוצחה יובה 4:1 על ידי ריאל מדריד: "מדברים על זה יותר מדי. ציפינו ליותר מיובה, אבל מעבר לכך זה לא בושה להפסיד לקבוצה כמו ריאל מדריד בגמר. הפסד כזה יכול רק לחזק את יובה. הקבוצה כעת שונה ויש להם יותר אפשרויות לשחק בעיקר בצד ההתקפי. בשני משחקים יש להם יותר סיכוי לעבור את הבלנקוס. מה שיובה עושה באיטליה בלתי ניתן להשוואה ובאירופה אין להם מה להתבייש".


בופון עדיין השוער הראשון ולא פרש: "הוא צריך להחליט רק לפי ההרגשה שלו לא מה שאומרים עליו שהוא צריך לפרוש. שישמע לנתונים הפיזיים שלו וללב שלו".


היתרונות של אלגרי: "הוא מאמן גדול, מאמן אמיתי. הנשק שלו היא הפשטות שלו. לכל בעיה הוא מוצא מיד פיתרון. הוא לא חושש לעשות שינויים כשצריך. הוא יודע כדורגל והוא לא נתקע על שיטה אחת ועל שחקנים מסוימים. הוא יודע לשנות לטובת הכלל. אין אצלו שחקן בלתי ניתן לחילוף וזה דבר טוב".


כריסטיאנו רונאלדו: "אני מעריץ את המנטליות שלו. יש לו דעות ברורות בכל דבר ותרבות של עבודה קשה. הוא מזכיר לי בכך את עצמי. הוא לא לוקח את הכישרון שלו כדבר מובן מאליו אלא מזין אותו כל הזמן. הוא היה יכול לחתום ביובנטוס ויכולנו לשחק ביחד, אבל אם אני פלורנטינו פרס אני לא משחרר שחקן כזה. אם היינו משחקים ביחד הוא היה יכול להשתמש בבישולים שלי ואני מוכן לחזור למגרש רק כדי לשחק איתו פעם. לא מופתע שהוא בכושר כזה בגיל 33. הוא כל הזמן מחפש את המושלם. הוא לא הופך זקן יותר, הוא הופך טוב יותר. מעבר לו לוקה מודריץ' וטוני קרוס נותנים לקבוצה הרבה איזון".


¡Buenos días! Os dejamos nuestra portada de hoy, 3 de abril. ¡Día grande de Champions! pic.twitter.com/8U1r0OtaEB

— AS (@diarioas) April 3, 2018


האם גונסלו היגוואין יכול להזיק לריאל מדריד: "ללא ספק. הוא שחקן גדול ושינה פאזה. הוא הפך למנהיג. אמרתי את זה אחרי השער שכבש נגד נאפולי".


דיבאלה חזר לכושר: "לדעתי הוא שחקן המפתח של יובה. יובנטוס חזקה, אבל עם דיבאלה היא יכולה להיות בלתי ניתנת להכרעה. הכישרון שלו עצום. הוא בלתי צפוי וזה יכול לשנות את יובה"


מה ההרגשה לשחק נגד ריאל מדריד: "להגיע לסנטיאגו ברנבאו ולכבוש שם שער זה חלום של כל ילד. אתה הופך מיד לשחקן אגדה. אני מאמין שלא צריך להוסיף על כך. המשחקים שלנו נגדם תמיד היו גדולים".


היגוואין.
היגוואין. "הוא הפך למנהיג" (AFP)


קרים בנזמה: "הוא אחד החלוצים הטובים האירופה ומגיע לו שיבטחו בו. השנה הוא כובש פחות, אבל לפני שאתה מוותר עליו אתה צריך לחשוב פעמיים. שחקן שהפתיע אותי בריאל מדריד הוא קאסמירו. הוא נתן המון איזון לקבוצה".


בתוך כך, התראיין אביו של גונסאלו היגוואין לרשת הטלוויזיה SER בארגנטינה והאשים את פלורנטינו פרס בעזיבת בנו את ריאל מדריד: "זה הכאיב לגונסאלו כשהוא יצא ממדריד", אמר חורחה היגוואין, "אבל זה מה שהנשיא החליט. הבן שלי היה יכול להישאר בריאל זמן רב". בין השאר, הוא דיבר גם על הביקורות כלפי בנו: "כל הגדולים סופגים ביקורות, גם רונאדלו סופג וזה מה שמחזק אותו, אבל צריך לדעת מה להגיד. אם שחקן שיחק רע הוא יודע שהוא שיחק רע, לא צריך לתקוף אותו על זה אלא לבקר אותו בצורה חיובית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי