זידאן: אין לי הסבר למה אנחנו מצליחים באלופות ובליגה לא

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

הבלאנקוס יודעים שאף קבוצה בהיסטוריה לא הפכה הפסד ביתי 0:3 לניצחון בליגת האלופות, האקס צריך להוכיח שויתרו עליו בקלות מדי. כאב ראש לזידאן בהגנה, שאמר: "המשחק הראשון לא משנה לנו כלום"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד מגיעה עם הרבה ביטחון לגומלין ברבע גמר ליגת האלופות מול יובנטוס מחר (21:45), כשהיא ביתרון 0:3 ממשחק החוץ בטורינו, כשהיא יודעת שאף קבוצה לא הפכה הפסד בייתי שכזה מעולם והבלאנקוס רוצים להשלים העפלה שמינית ברציפות לחצי הגמר. כמובן שכל העיניים יופנו לכריסטיאנו רונאלדו שכבש במספרת נדירה במשחק הקודם.


המשימה המיוחדת של רונאלדו במשחקו ה-150 בליגת האלופות תהיה לכבוש העונה 17 במפעל ובכך לשבור את השיא של עצמו. כרגע הוא כבר כבש 14 שערים ועל הנייר יש לו כנראה עוד לפחות שלושה משחקים לעשות את זה. השער שלו בדרבי בשבת היה ה-40 שלו העונה (23 בליגה, 14 באלופות, שניים בגביע העולם לקבוצות ואחד בסופרקאפ הספרדי). העיתון "מארקה" כתב שבגיל 33 רונאלדו מסובב את הגב למגבלות הגיל. מאז תחילת 2018 הוא כבש בממוצע של 1.6 למשחק ו-1.08 למשחק בעונת 2017/18. לפחות מבחינה שנה קלנדרית הממוצע שלו השנה הכי טוב מאי פעם.


שוער הקבוצה, קיילור נבאס, מתחיל את התקופה בה הוא נוהג להצטיין – האביב. הוא היה טוב במשחק הראשון מול יובנטוס ואתלטיקו מדריד ומחזיק בממוצע עצירות מעולה בעונת 2017/18 של 2.78 למשחק. ובכל זאת, ריאל ממשיכה לחפש שוער נוסף ברמה עולמית, כמו שהיא עושה בכל קיץ בשלוש השנים האחרונות.


רונאלדו אחרי השער בשבת בדרבי (AFP)
רונאלדו אחרי השער בשבת בדרבי (AFP)


זידאן דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "הניצחון במשחק הראשון לא משנה לנו כלום. זה משחק אחר, סיפור אחר. גמר בין ריאל מדריד וברצלונה? תשאלו אותי אחרי שנעלה לחצי הגמר. עכשיו מענין אותי רק המשחק הבא". על קארים בנזמה שממעט לכבוש אמר: "הוא סובל כרגע אבל אני מאמין שהוא עוד ישתפר".


ההצלחה באלופות ולא בליגה: ""אין לי הסבר למה זה קורה. אנחנו רוצים להצליח בכל מפעל, אבל השנה בליגה זה פחות הלך. אומנם השתפרנו לאחרונה, אבל אני לא חושב שיש הסבר למה בליגה לא ובאלופות כן. הייתי מתרגש יותר לזכות באליפות. זה תמיד קשה יותר וכל שחקן שלנו רוצה לזכות באליפות".

⚽✨ @Cristiano is ready… #APorLa13pic.twitter.com/LywZeHYOH5

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) April 10, 2018

כאב ראש קטן יש לזינאדין זידאן בהגנה. סרחיו ראמוס מושעה ונאצ'ו פצוע, לכן חסוס ואייחו, שבעצמו רק היום חזר מפציעה, עשוי לשחק כבלם לצידו של רפאל וראן. אם לא תהיה הפתעה של הרגע האחרון קרים בנזמה ישחק וגארת' בייל יסופסל שוב בליגת האלופות אחרי שלא שיחק אפילו דקה נגד יובנטוס.


משחק מרגש יהיה לגונסלו היגוואין שחוזר בפעם הראשונה לסנטיאגו ברנבאו מאז עזב את ריאל מדריד ב-2013. "פיפיטה" כבש 121 שערים ב-264 משחקים בבלנקוס אבל באלופות כבש רק 8 ב-48 משחקים. עם יובה הוא כבש עד כה 54 שערים ב-97, 10 מהם באלופות, ותהיה עליו מעמסה גדולה מכיוון שדיבאלה מורחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי