קלופ: ריאל קרת רוח כמו קרח, אבל אנחנו חמים אש

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מנג'ר ליברפול התראיין לרובי פאולר ב" מירור" לקראת גמר ליגת האלופות בו יפגוש את את אלופת אירופה: "הם לא נלחצים. לא ראיתי אותם בפאניקה אפילו פעם אחת, אבל לכל קבוצה יש את החולשות שלה"

(גודל טקסט)
לקראת גמר ליגת האלופות בשבת, כוכב העבר של ליברפול רובי פאולר ראיין את המנג'ר יורגן קלופ ל"דיילי מירור", שסיפק כמה ציטוטים מעניינים לקראת המשחק הגורלי והמפגש מול אלופת אירופה: "מרסלו שחקן ענק בעיקר בהתקפה, אבל יש לו גם חולשות. כולם ראו את זה. הוא שחקן התקפה ענק, אבל לא יודע להגן. בסופו של דבר התוצאה קובעת. באיירן טענו שהיו טובים מריאל מדריד בשני המשחקים, אבל ריאל עלתה. ריאל זקוקה לארבעה מצבים כדי לכבוש שניים. באיירן זקוקה לשמונה כדי לכבוש ארבע. הם מצוידים מכף רגל ועד ראש. כדורגל זה לא דבר קל שנגיד 'אם מרסלו יתקוף נשים שם את מוחמד סלאח והוא ישים את השער כשמרסלו לא נמצא'".


הניצחון  בחצי הגמר ב-2013 עם בורוסיה דורטמונד: "מריו גצה שמר אז על צ'אבי אלונסו. כולם ידעו אז שאלונסו מקבל את הכדור, מסתובב ורונאלדו כבר על האופניים טס באגף, אז סגרנו אותם, אבל לא קל לעשות כאלה דברים נגדם כי הם לא נכנסים ללחץ. הם קרי רוח. אם אתה מגיע למצב מולם הם לא נכנסים ללחץ. לא ראיתי אותם פעם אחת נכנסים לפאניקה כשהיריבה מגיעה למצב. כן, אני חושב שהם עשויים מקרח, אבל הם יודעים שאנחנו חמים אש".


אם אפשר לנצח את ריאל מדריד: "לכל קבוצה יש את החולשות שלה. כולם אומרים שהיה להם מזל מול יובנטוס ובאיירן, אבל זה גמר שלישי רצוף ורביעי בחמש שנים. ומה זה אומר? שהניסיון שלהם מכין אותם למצבים קשים. כל קבוצה תיצור לשנייה בעיות".


בדחיפה שנתן הניצחון 0:5 על פורטו: "הניצחון 0:5 היתה הפעם הראשונה שכולם אמרו 'וואו מה קורה שם', כי פורטו קבוצה באמת טובה. הפתענו אפילו את עצמנו. ואז ניצחנו את מנצ'סטר סיטי שהייתה המועמדת לקחת את הטורניר כי הדרך בה הם משחקים וההחלטה של המועדון הייתה ללכת עד הסוף ואז ניצחנו גם אותם. בוא נגיד שלא זכינו עוד בכולם ואנחנו לא המועמדים לזכייה בגמר".



ה-0:5 בפורטו. "כולם אמרו 'וואו, מה קורה שם'" (Gettyimages)


לקחים מההפסד לסביליה בליגה האירופית ב-2016: "הכל שונה. ההפסד ההוא וגם ההפסד שלי עם דורטמונד לבאיירן ב-2013. מול סביליה היינו גמורים פיזית. לא יכולנו לתקוף חזרה. היום אנחנו חזקים יותר".


MIRROR SPORT: Yes we Kane #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/aunpJHEGad

— Neil Henderson (@hendopolis) 22 במאי 2018

היתרון הכלכלי של ריאל מדריד: "לנצח בעזרת הכסף זו אחת הדרכים, אבל באנגליה חושבים שהדרך לניצחון לא חשובה אלא רק התוצאה אני חושב אחרת. אני רוצה לנצח, אבל זו גם שאלה איך אני מנצח. אני לא רוצה להיות פאסיבי אלא רק אקטיבי. כשהתחלתי לשחק במיינץ היו שומרים אישית על כל המגרש ואם היריבה הייתה טובה יותר בכל עמדה, הפסדנו עוד לפני שהמשחק החל. אחד המאמנים בגרמניה הראה לי איך להוריד את אחוזי ההפסד".


אם התקדמות כל שנה תביא בסיום לתואר: "אם התקדמנו זה לא אומר שמנצ'סטר סיטי תהיה חלשה יותר עונה הבאה. יונייטד בטח תחזור עם הרבה כסף ורכש ולכן גם אנחנו צריכים להתקדם. כדי לזכות בפרמיירליג אתה חייב להיות חזק יותר כל שנה ועקבי. העונה סיימנו 25 נקודות מאחורי סיטי ועדיין ניצחנו אותם, אבל יכולנו להיות יותר עקביים".


תוכניות רכש: "זקוקים ליותר שחקנים איכותיים ובלי בהכרח למכור שחקנים, אבל אתה לא יכול שיהיו לך אותם מספרי 14, 15, או 16 על הספסל שלוש שנים. אתה חייב לשנות. אנחנו מביאים עכשיו את נבי קייטה שהוא שחקן מעולה ונביא עוד כמה שחקנים, אבל אל תשכח ששיחקנו כל העונה לא מעט בלי אדם ללאנה ופליפה קוטיניו. שני שחקנים מטובים בליגה ואמרה ג'אן היה פצוע הרבה משחקים. אם יכולנו לשחק עם השלושה למעלה וקוטיניו מספר 8 מאחור, זה היה יכול להיות נחמד. אם ג'אן וללאנה יהיו בגמר זה יכול לעזור". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי