בקרואטיה משוכנעים: בייליצה הצליח להערים על בכר

ננאד בייליצה
ננאד בייליצה | Gettyimages

מאמן דינמו זאגרב טרם שיחק עם ההרכב המלא שלו, ולפי המפגש בשלישי מול הפועל ב"ש (21:00, ספורט1), במדינה בטוחים: "אין לו מושג קלוש איך דינמו תתפקד". הקשר גויאק: "מאמין שנגיע רחוק במפעל"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע ודינמו זאגרב ייפגשו מחר (שלישי, 21:00, שידור ישיר בספורט1) במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות ומאמן הקבוצה הקרואטית, ננאד בייליצה, מצא דרך להערים על יריבו ברק בכר למעשה הערים על מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אחרי שעדיין לא שיחק באף אחד מהמשחקים עם ההרכב בו הוא מתכוון לעלות מול האלופה הישראלית שמהמשחק הראשון.


בעיתון "ויצ'רני ליסט" פורסם מאמר גדול לקראת המשחק בו נכתב שדינמו זאגרב אומנם נותנת הרבה כבוד להפועל באר שבע, אבל יש לה יתרון: "לבאר שבע אין מושג קלוש איך דינמו זאגרב החדשה תתפקד, בגלל שהצטרפו אליה 12 שחקנים והמאמן אף פעם לא שיחק עם כל ההרכב הראשון".


עוד נכתב כי אומנם בכר היה יכול לבחון את היכולת האישית של כל שחקן חדש בקבוצה ,אבל אין לו שמץ של מושג איך הקרואטים יתפקדו מבחינה קבוצתית בהרכב המלא. בנוסף נכתב שביילצה שיחק בעצם "מחבואים" עם הקבוצה הישראלית, זאת בידיעה שהיא שלחה סקאוטים לפחות לשני המשחקים האחרונים של זאגרב ששיחקה השבוע מול ססווטה ו-וארז'דין.


גורם בקבוצה הקרואטית אמר לעיתון: "אנחנו מסתכלים קודם על עצמנו ויש לנו תשוקה גדולה לנצח את באר שבע". בנוסף פורסם שהשחקנים הצעירים הרשימו במשחקי ההכנה. הקשר הבוסני אמר גויאק אמר: "יש לנו הרבה צעירים, אבל מדובר בשחקנים איכותיים. אני מאמין שאנחנו יכולים להגיע רחוק במפעל". האחראי על ניתוח היריבות בדינאמו זאגרב, ננאד שיגה, אמר כי מצא חורים שאפשר לנצל במשחקה של באר שבע.






בייליצה. הערים על בכר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי